فرماندار يزد:

عزيزا... سيفي در اين پيام آورده است : از 24 الي 30 دي ماه و همزمان  با تصويب قانون شورا ها اين هفته به نام هفته شوراي آموزش و پرورش ناميده مي شود.

فرماندار با اشاره به اينكه مشاركت در آموزش وپرورش از گذشته تا كنون مورد توجه قرار گرفته است خاطر نشان كرده: شوراي هاي آموزش و پرورش مي توانند با تقويت زمينه مشاركت همه گروهها در سيستم تعليم و تربيت جامعه را به بالندگی و شکوفایی لازم سوق دهند .

رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان يزد در ادامه افزوده: مشاركت و نظارت مردم در امر تعليم و تربيت، تمركز زدايي، بهره گيري از نظرات كارشناسان، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی وپرورشی و تسهیل در فعالیتهای اجرائی آموزش و پرورش از اهداف عمده تشكيل شوراهاي آموزش و پرورش مي باشد.

وي اظهار داشت : از مهمترين رسالت هاي آموزش و پرورش تربیت نسل آینده ساز براي اين مرز و بوم است كه  در اين خصوص فعالیت در این عرصه همگانی و فراگیر بوده و تحقق اهداف آن نیازمند عزم و اراده ملی مي باشد.

سيفي در پايان ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش ، از تلاش همه اعضای این شورا و فرهنگیان شهرستان يزد در راستاي ارتقای سطح آموزشی و بهبود نظام تعلیم و تربیت ، تقدير نمود.