دبیر ستاد دهه فجر استان خبر داد:

شعار دهه فجر 94 « تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامي در پرتو ولايتمداري، همدلي و همزباني دولت و ملت» تعيين شده است

دبيرستاد دهه فجر استان عناوين ايام الله دهه فجر 94 را اعلام كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " سعيد زارع " در پس از پايان جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي شهرستان يزد در گفتگو با روابط عمومي فرمانداري با بيان اينكه از پنجم لغايت 11 بهمن ماه به عنوان هفته استقبال از ايام الله دهه فجر نامگذاري شده است گفت: بنابر اعلام ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي مركزي، شعار اصلي و محوري دهه فجر امسال « تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامي در پرتو ولايت مداري، همدلي و همزباني دولت و ملت » تعيين شده است.

جانشين شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان افزود: اين شعار با عنايت به نامگذاري سال 1394 از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و سياست هاي كشور در ابعاد داخلي و خارجي و با توجه به تعيين سياست ها، رويكردها و اصول بر برنامه هاي آيين بزرگداشت عيد انقلاب بوده است.

دبير ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: روز یکشنبه 12 بهمن همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن به عنوان «انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و رهبری» نامگذاری شده و از دوشنبه 13 بهمن به نام «انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، همدلي و همزباني دولت و ملت» یاد شده است.

وي خاطرنشان كرد: بر اساس این اطلاعيه روز چهارشنبه 14 بهمن كه در تقويم رسمي كشور به عنوان روز فناوري فضايي نامگذاري شده است «انقلاب اسلامی، نهضت علمي، اقتصاد مقاومتي و مديريت جهادي» نام گرفته و 15 بهمن به نام «انقلاب اسلامی، ايمان، جهاد، شهادت» مي باشد.

" زارع " گفت: «انقلاب اسلامی، وحدت امت اسلامي، عدالتخواهي و حكومت جهاني حضرت مهدي (عج)» عنوان روز جمعه 16 بهمن و ملت انقلابی و سرافراز ایران اسلامی با شعار «انقلاب اسلامی، تحكيم بنيان خانواده، جوانان و سبك زندگي ايراني اسلامي» به استقبال روز شنبه 17 بهمن می روند.

دبير ستاد دهه فجر استان يزد ابراز داشت : همچنین 18 بهمن «انقلاب اسلامی، معنويت گرايي، حاكميت ارزش ها، فرهنگ و تمدن اسلامي» نام گرفته و روز دوشنبه 19 بهمن مصادف با روز نیروی هوایی به عنوان «انقلاب اسلامی، آمادگي دفاعي، امنيت همه جانبه، اقتدار و عزت منطقه اي و بين المللي» نامگذاری شده است.

" سعيد زارع " در پايان اضافه كرد: بیستم بهمن با عنوان «انقلاب اسلامی، الهام بخشي، حمايت از جبهه مقاومت و مبارزه با تروريسم بين المللي»، چهارشنبه 21 بهمن «انقلاب اسلامی، دشمنان شناسي، استكبار ستيزي و مقابله با نفوذ دشمن» و روز چهارشنبه 22 بهمن مصادف با سي و هفتمين سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان «انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» نامگذاري شده است.