فرماندار يزد:

عزيزا...سيفي در اين خصوص گفت: 12 دي يادآورد استقبال با شكوه مردم ديار دارالعباده و دارالعلم يزد از مقام معظم رهبري حضرت آيت ا... خامنه اي (مدظله العالي)است كه بار ديگر اوج ارادات مردم را به ولايت فقيه خود به جهانيان نشان داده شده و برگ زريني ديگر به دفتر افتخارات اين خطه از ايران اسلامي افزوده شده است.

فرماندار با اشاره به سخنراني هاي شيوا و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در اجتماعات گوناگون مردم استان افزود: ايشان ضمن ترسيم روند حركتي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در جهت رشد ، توسعه و بالندگي اعتماد به نفس عمومي را به عنوان يكي از اصول توسعه و پيشرفت ناميدند.

سيفي در ادامه خاطر نشان كرد:سفر پر خير و بركت رهبر معظم انقلاب دستاوردهاي ارزشمندي را براي توسعه هر چه بيشتر شهرستان يزد به همراه داشته است.

وي اظهار داشت: پروژه هاي سفر معظم له در زمينه بهداشتي ، درماني ، آموزشي، فرهنگي ، شهرسازي، زيربنائي و... بوده است كه در حال حاضر با مساعدت مسئولان و تخصيص اعتبارات لازم اكثر اين پروژه ها افتتاح و در آينده اي نزديك شاهد بهره برداري از تمامي پروژه ها هستيم.

فرماندار اعلام كرد: ايجاد پايگاههاي بهداشتي ، احداث مدرسه 12 كلاسه در منطقه امامشهر و شهرك رزمندگان، تجهيز نمازخانه مدارس، تكميل نمازخانه دانشگاه يزد، تجهيز بيمارستانهاي شهرستان به امكانات و تجهيزات مدرن از مهمترين مصوبات اجرايي شده مي باشد.

عزيزا... سيفي با تأكيد به اينكه رهبر معظم انقلاب در اين سفر بر پيگيري و رفع مشكل كم آبي استان سفارش نمودند تصريح كرد: اجراي عمليات بيابان زدايي ، احياء و مرمت قنوات شهرستان، انتقال و توزيع آب ، احداث استخر ذخيره آب روستايي از اصلي ترين مصوبات در اين حوزه بوده كه در حال بهره برداري مي باشد.

فرماندار در پايان ضمن گراميداشت ياد و خاطره سفر پر خير و بركت مقام معظم رهبري حضرت آيت ا... خامنه اي (مدظله العالي) به استان يزد از درگاه خداوند متعال سلامتي و طول عمر با عزت را براي رهبر فرزانه انقلاب و سربلندي هر چه بيشتر را براي مردم شريف دارالعباده و دارالعلم يزد مسئلت نمود.