فرماندار يزد:

عزيزا... سيفي با بيان اينكه  سفرهاي استاني هيأت دولت رشد منطقه اي و ملي كشور را فراهم كرده است گفت: يكي از مهمترين ابتكارات دولت نهم كه در دولت دهم نيز تداوم داشته سفرهاي استاني به مناطق مختلف كشور بوده است كه اين خود باعث تقويت ارتباط مردم با مسئولين شده است.

فرماندار گفت: رياست محترم جمهور به همراه اعضاي كابينه با سفر به مناطق دوردست كشور در جريان مشكلات و سختي هاي مردم قرار خواهند گرفت كه اين خود باعث زمينه رفع بسياري از مسائل و مشكلات مردم را فراهم شود و كار خدمت رساني بهتر و مناسبتر صورت پذيرد.

وي خاطر نشان كرد: مشكلات و موانع در كارگروه هاي تخصصي در استان مورد بحث و بررسي قرار گرفته تا با تصويب و اجرايي شدن آن ها گام موثري در جهت رفع محروميت و تمركز زدايي در استان صورت پذيرد.

سيفي اظهار داشت :هيأت دولت با حضور در يزد تاكنون مصوبات خوبي را در جهت عمران ، آباداني و توسعه اين ديار داشته است كه برخي در اجرايي و برخي ديگر نيز در مراحل اجرايي شدن است.

فرماندار افزود: در دور اول سفر هيأت دولت به استان 27 مصوبه مربوط به شهر يزد و 117 مصوبه مشترك بوده است كه تا بحال اين پروژه ها 94 درصد پيشرفت داشته است.

وي گفت: 55 مصوبه در زمينه اقتصادي و 169 مصوبه مشترك از نتايج سفر دوم رئيس محترم جمهور و اعضاي كابينه بوده است كه 73 درصد از اين پروژه ها اجرايي شده و در دور سوم سفر نيز 254 مصوبه داشته ايم كه از اين تعداد 49 مصوبه آن مربوط به شهرستان يزد بوده است كه پيشرفت 25 درصدي داشته است.

سيفي ابراز اميدواري كرد در دور چهارم سفر استاني هيأت دولت شاهد مصوبات خوبي در بخش هاي مختلف باشيم تا هر چه سريعتر كمبودها و مشكلات در ديار دارالعباده و دارالعلم مرتفع گردد.