در مراسمی با حضور مسئولان

در این مراسم عزیزا...سیفی با بیان اینکه شهرستان یزد به لحاظ گستردگی و جمعیت زیاد حجم کار بیشتری را به خصوص در حوزه بهداشت و درمان می طلبد خاطر نشان کرد: خوشبختانه در چند سال گذشته با همت و تلاش پرسنل مرکز بهداشت شهرستان شاهد روند رو به رشد شاخصهای بهداشتی در سطح  شهرستان یزد بوده ایم.

فرماندار افزود: در حال حاضر در برخی از مناطق از جمله روستاهای بخش مرکزی و بخش زارچ با مشکلاتی روبرو هستیم که امیدواریم در آینده ای نزدیک با برنامه ریزی دقیق تر این موانع و مشکلات مرتفع گردد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات دکتر سلطانی در مدت تصدی مسئولیت رئیس مرکز بهداشت شهرستان یزد گفت: دکتر ابوالحسینی طی سالهای اخیر همیشه همراه با بدنه بهداشت و درمان استان بوده و با توجه به توانمندی و شایستگی این فرد خبرهای خوبی را در حوزه بهداشت و درمان شهرستان یزد در آینده خواهیم شنید.

در ادامه این مراسم دکتر میرجلیلی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز ضمن تقدیراززحمات دکتر سلطانی درطی تصدی مسئولیت ، از آقای دکتر ابوالحسینی خواست تا اعتدال را محور کار خود قرارداده استفاده از خرد جمعی و مشارکت کارکنان تفویض کارها را در تمامی برنامه ها بکار گرفته وقت خودرا مصروف برنامه ریزی ومدیریت نماید .

وی همچنین اعلام داشت باید بهداشت را از خود سازمان شروع کنیم مرکز بهداشت باید الگوی بهداشت شهرستان باشد تابتواند آن را به جامعه منتقل کند . اکنون زمان آن است که محوریت آموزش ، پژوهش ، درمان وبهداشت و پیشگیری باشد .

در پایان این مراسم از زحمات دکتر غلامرضا سلطانی تقدیر و دکتر حسین ابوالحسینی به عنوان سرپرست مرکز بهداشت شهرستان یزد معرفی شد.