مشاور اطلاع رساني فرماندار يزد خبر داد:

سامانه ارتباطات مردمي فرمانداري يزد راه‌اندازی شد

مشاور اطلاع‌رسانی فرماندار و مسئول روابط عمومي فرمانداري يزد از راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمي فرمانداري يزد بر بستر اينترنت با نام سامانه «مردم نگار» خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد؛ «فرزاد فيضي» اظهارداشت: همشهريان گرامي می‌توانند علاوه بر ملاقات حضوري در روزهاي یکشنبه‌ هر هفته و ديگر راه هاي متداول، از طريق اين سامانه نيز مسائل و مشكلات خود را با مسئولان فرمانداري يزد مطرح نمايند.

وي افزود: سامانه مردم نگار به‌عنوان زيرمجموعه سايت فرمانداري يزد به نشاني yazd.gov.ir به‌صورت آزمايشي آغاز به کارکرده و آماده دريافت پیام‌های مردمي است.

فيضي با اشاره به اينكه پیام‌های مردمي دريافت شده در اين سامانه پس از دسته‌بندی در واحد روابط عمومي به بخش‌های مربوطه ارسال می‌شود، تأکید كرد: مراجعه‌کنندگان به سامانه مردم نگار می‌توانند نسبت به ارسال پيام خود به فرماندار، معاونين فرماندار و روابط عمومي اقدام كنند.

وي بابيان اينكه فرايند و زمان پاسخگويي به مردم در اين سامانه كوتاه و سريع است، خاطرنشان كرد: نتايج بررسي پیام‌های دريافت شده به‌صورت تلفني و يا از طريق راه‌های ارتباطي مشخص‌شده در زمان ارسال پيام به وي اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مشاور اطلاع‌رسانی فرماندار يزد بابیان اينكه طرح مردم نگار تلاش خواهد كرد تا ارتباط بهينه فرمانداري يزد با مردم تقويت شود، تصريح كرد: ضرورت دارد درخواست و پیام‌های ارسالي مردم شريف شهرستان يزد در حيطه وظايف فرمانداري يزد تعریف‌شده باشد و ازاین‌رو اهم وظايف فرمانداری‌ها در سايت سامانه درج گرديده است.

مسئول روابط عمومي فرمانداري يزد در پايان از اصحاب رسانه و قلم استان درخواست كرد تا نظرات و پيشنهادهاي خود را از طريق سامانه مردم نگار با مسئولان فرمانداري يزد به اشتراك بگذارند.