در دهمین جلسه شورای مسکن شهرستان یزد مطرح شد؛

ساماندهی گشت های ویژه جهت بازرسی اماکن 

دهمین جلسه شورای مسکن شهرستان یزد با محوریت دو موضوع اجاره بهاء و نهضت ملی مسکن با حضور سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد و محمدجوادآقایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، دهمین جلسه شورای مسکن شهرستان یزد با محوریت دو موضوع اجاره بهاء و نهضت ملی مسکن با حضور سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد و محمدجوادآقایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری یزد برگزار شد.

فرماندار یزد در این نشست با اشاره به گشت ها و بازرسی بنگاه های املاک گفت: بایدوضعیت شهرستان در رابطه با کم و کیف قیمت ها مشخص شود اینکه چقدر از قول نامه های سال گذشته تجدید یا عوض شده یا از منازل گردونه اجاره خارج شده است.

وی با بیان اینکه از 12 روز پیش بازرسی ها شروع شده و تاکنون 1800 واحد صنفی پروانه دار شناسایی شده اند که اکیپ های بازرسی در حال انجام فعالیت می باشند.

در ادامه جلسه شورای مسکن یزد نماینده بهزیستی با اشاره به بحث نهضت ملی مسکن و اقداماتی که در این حوزه انجام شده است گفت :2700 نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که اکثرا در فاز 6 هستند و تعداد اندکی در فاز 2 و 3 می باشند برنامه کمکی که در سال گذشته اجرا شد در سال جاری نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به بحث مسکن دومعلولین گفت:تعداد 302 پرونده تشکیل شده است که در حال آماده سازی و نقشه کشی می باشند.

نماینده کمیته امداد در این نشست با بیان اینکه در برنامه ها واگذاری 200 قطعه زمین در روستای شحنه می باشد گفت: مقدمات اولیه و صدور مجوزهای انجام شده تعدادی نقشه به دفاتر کارگزاری واگذار شده است که پیگیر پروانه ساخت هستیم.