امام جمعه بخش مركزي يزد:

حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد كاظم مدرسي در اين جلسه با بيان اينكه  دهه فجر و جشنهاي پيروزي انقلاب اسلامي با هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اكرم (ص) مقارن شده است خاطر نشان كرد:مسئولان در امر خدمت رساني به مردم بايد با تأسي از سيره و روش اهل بيت استفاده نمايند تا سعادت دنيا و آخرت را براي خود به ارمغان آورند.

امام جمعه بخش مركزي با اشاره به اينكه در سال آينده دو انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر و روستا از اهميت خاصي بر خوردار است افزود: مسئولان بايد با برنامه ريزي صحيح شرايط حضور حداكثري مردم را در پاي صندوقهاي رأي فراهم نمايند.

مدرسي اظهار داشت : مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي بار ديگر نيز با حضور خود در روز انتخابات نقشهاي دشمنان را بر ملا كرده و بار ديگر نظام مقدس جمهوري اسلامي را تأييد خواهند نمود.

وي در بخشي ديگر با اعلام اينكه در حال حاضر روستاهاي بخش مركزي داراي برخي مشكلات است بر پيگيري و مرتفع نمودن هر چه سريعتر اين مسائل توسط مسئولان استاني و شهرستاني تأكيد كرد.

مدرسي وجود اتباع بيگانه، آلودگي هوا، امنيت ، زمين خواري را از مهمترين مشكلات روستاهاي بخش مركزي دانست.

امام جمعه بخش مركزي با اشاره به اينكه بخش مركزي به عنوان قطب كشاورزي شهرستان مي تواند مطرح باشد ساماندهي گلخانه ها را در اين امر ضروري دانست.