فرماندار یزد:

عزیزالله سیفی در آئین افتتاحیه دفتر خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در استان یزد، که با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی،‌معاون خبر خبرگزاری تسنیم و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد،   با اشاره به بحث ضرورت سرعت در انتشار اخبار اظهار کرد: اگر وقفه‌ای در خبر ایجاد شود خبر ارزش خود را از دست می‌دهد،‌ به همین دلیل است که در خبرگزاری‌ها و به ویژه در یزد، برای انتشار اخبار باید مقوله سرعت به صورت کامل مد نظر قرار گیرد.

وی دقت را دومین مقوله مهم در انتشار اخبار دانست و افزود: خبری که می‌خواهد منتشر شود باید به گونه‌ای باشد که هیچ گونه مشکلی نداشته و دقت لازم در آن لحاظ شود.

سیفی با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی در سطح جامعه گفت: باید همه رسانه ها در افزایش سطح بصیرت در میان آحاد جامعه تلاش نمایند.

فرماندار یزد خاطرنشان کرد: بحث سوم کیفیت است، درست است که باید عین خبر را منتقل کرد اما در بیشتر اوقات، به دلیل سیاست‌های مهم کشور باید در نحوه انتشار مطالب دقت شود.

وی در پایان با تأکید بر امانتداری در انتشار اخبار تصریح کرد: در انتقال و انتشار خبر هر چه میزان امانتداری خبرنگار و رسانه بیشتر باشد، اعتبار آن رسانه در افکار عمومی نیز افزایش یافته و مردم با اعتماد بیشتری اخبار آن رسانه را پیگیری و مطالبه می کنند.