فرماندار یزد در بازدید از خبرگزاري ایسنا:

رسانه‌های حرفه‌ای، جو حاصل از انتشار اخبار کذب را خنثی کنند

فرماندار يزد با حضور در خبرگزاری ایسنا- منطقه یزد، از نزدیک با فعالیت این دفتر خبری آشنا شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد به نقل از خبرگزاري ايسنا «مصطفي سالاری» در حاشیه این بازدید با اشاره به نقش رسانه‌ها در ارتقای فرهنگ عمومی،‌ اظهار کرد: رسانه‌ها از جمله عناصر موثر در هدایت افکار عمومی به سمت تعالی بیش از پیش هستند.
وی در ادامه با بیان این که متأسفانه برخی رسانه‌ها با بداخلاقی‌های خبری نسبت به برجسته کردن نواقص اقدام می کنند،‌ اظهار کرد: از رسانه‌های شاخص و حرفه‌ای استان انتظار می‌رود با بیان واقعیت‌ها، فضای ناپسند که به دلیل انتشار اخبار کذب در سطح جامعه ایجاد می‌شود را خنثی کنند.
فرماندار یزد سکوت رسانه‌ها در برابر بیان یک سری اخبار کذب را همراهی در راستای ایجاد نابسامانی عمومی در عرصه‌های مختلف دانست و بیان کرد: مدیریت اخبار و نتیجه حاصل از انتشار مطالب باید توسط خود اصحاب رسانه‌ها انجام شود.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: متأسفانه انتشار اخبار کذب برخی از رسانه‌ها که بدون تعهد کاری نسبت به ملتهب کردن وضع جامعه اقدام می‌کنند در زمان برگزاری انتخابات اوج می‌گیرد.
سالاری در پایان فعالیت حرفه‌ای بدون تخریب را از دیگر وظایف رسانه‌های حرفه‌ای در راستای اطلاع‌رسانی عمومی عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها فارغ از تخریب دیگران بیش از پیش نسبت نمایش توان کاری خود در برهه‌های حساس اقدام کنند.
 
40943.JPG