سرپرست فرمانداري يزد:

رسالت اصلی خبرنگاران در اين برهه حساس، تزريق بذر اميد در جامعه است

عباس حيدري گفت: رسالت اصلی خبرنگاران در کنار نقدهای دقیق و سازنده، تزريق بذرامید و انعکاس ثمرات نظام ، انقلاب اسلامی و دولت، به ملت شريف ايران است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، عباس حیدری روز دوشنبه به اتفاق جعفري معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي فرمانداري از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یزد بازديد كرد.

وي در اين بازدید با قدردانی از فعالیت های این رسانه به بركات وجود رسانه و اهمیت اطلاع رسانی در جامعه اشاره کرد و افزود: اولویت مهم رسانه های جمعي باید جهت دهی به افکار عمومی در راستای اهداف نظام و اميد آفريني باشد.

رئيس ستاد گراميداشت هفته دولت شهرستان يزد ادامه داد: با توجه به توطئه های دشمنان براي ايجاد خلل در امور نظام وحكومت جمهوري اسلامي ايران،  لازم است خبرنگاران نيز دوشادوش مسئولين كشور براي جلب اعتماد بيشتر همگان به نظام، جامعه اسلامی و حل مسائل و مشکلات جامعه، دلسوزانه تلاش كنند.

سرپرست فرمانداري يزد خاطر نشان کرد: جلب همکاری و مشاركت اقشار مختلف مردم ، توجه به منافع عمومی و ملی و افزايش اعتماد مردم به دولت و نظام از دیگر مواردی است که باید رسانه های جمعي به آن بپردازند.

حیدری تصریح کرد: انعكاس واقعي و منصفانه دستاوردها و  بركات چهل ساله انقلاب اسلامي ايران ، ديگر رسالت خبرنگاران است كه اهتمام و هنرمندي خاص اين عزيزان را مي طلبد.