74

دیدار نمایندگان فرماندار یزد و دانشجویان اهل سنت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی

بمناسبت هفته وحدت ؛مشاور جوان و مشاور فرهنگی اجتماعی فرماندار یزد با دانشجویان اهل سنت دانشگاه علوم پزشکی دیدار کردند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزدی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر حفظ و تقویت وحدت بین مذاهب اسلامی و اهمیت موضوع مشاور جوان و مشاور امورفرهنگی اجتماعی فرهنگی  فرمانداری  یزد در محل پردیس خوابگاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی حاضر و با تعداد یازده نفر از   دانشجویان اهل سنت این دانشگاه دیدار و ضمن تبریک ایام تولد نبی اکرم ص و هفته ی وحدت ، پیام فرماندار یزد  به شرح زیر را تقدیم این عزیزان نمودند :
ما بر طبق فرمایش رهبر حکیم انقلاب نگاهمان به وحدت شیعه و سنی ابدا تاکتیکی و موقتی نیست بلکا یک رویه ی راهبردی و همیشگی است ، به برکت انقلاب اسلامی وحدت مذاهب اسلامی به  یک اصل خدشه ناپذیر هم در داخل و با هموطنان اهل سنت مان که حتی خارج از مرزهای سرزمینی ایران نیز جمهوری اسلامی ایران همواره حامی رابطه ی حسنه و وحدت پیروان مذاهب اسلانی بوده است.
رابطه ی حسنه و وحدت بخشی که البته همواره مورد عناد استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده ی جهان اسلام بوده است
ما در فرمانداری یزد عقلا ، شرعا و قانونا بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) خودرا ملزم و متعهد بر حفظ و تقویت وحدت بین شهروندان و ساکنین شهر یزد از همه ی مذاهب اسلامی دانسته و میدانیم.
پیام محبت و احترام خودم را  به همراه آرزوی سلامتی و دعای خیر تقدیم  دانشجویان عزیز اهل سنت دانشگاه های شهرستان یزد نموده و دعامیکنم که همه ی ما از دوستداران نبی اکرم و حامیان راهبردهای نورانی امام خمینی ره در حفط و ارتقای وحدت اسلامی باشیم.

در ادامه به هرکدام از دانشجویان عزیز اهل سنت یک گلدان تقدیم و تاکید شد که رابطه ی خوب مذاهب اسلامی هم مانند گلهای درون این گلدان نیاز به نگهداری و رسیدگی و توجه است تا روز به روز زیباتر و شکوفاتر شود و از  آسیب های دشمنان اسلام مصون و مانع پژمردگی آن شود.
در انتها نیز پیام رهبرانقلاب در کنگره ی وحدت قرائت گردید
دانشجویان حاضر در این جلسه نیز ضمن ابراز خرسندی از این حرکت زیبای فرمانداری یزد مراتب علاقه مندی و پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی و فرمایشات نورانی وحدت بخش مقام معظم رهبری را اعلام و تاکید کردند که خود را علاقه مند به پیشرفت و ثبات میهن اسلامی ایران میدانند.

گفتنی است حجت الاسلام اسمائیل امامی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و  زهیر حاجی حسینی مشاور جوان استاندار نیز  در این برنامه حضور داشتند..

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

افزودن نظرات

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.