به مناسبت سوم خردادسالروز آزادسازی خرمشهر

دیدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد ‌با خانواده معظم  شهیدان ابوئی، عظیمی و حقی زاده

ابوالفضل اکبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد در دیدار‌های جداگانه با خانواده شهیدان  والا مقام میرزا محمد ابوئی مهریزی، غلامرضا عظیمی اناری و سیدعلی حقی زاده ، یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، دراین دیدارها که با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، برگزار شد، معاون ‌فرماندار یزد ضمن گرامیداشت سوم خرداد و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، بر تکریم و دلجویی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

اکبری خانواده مکرم شهدا را از سرمایه‌های اجتماعی کشور برشمرد و اظهار داشت: والدین معظم شهدا که با تربیت مثال‌زدنی خویش، دلاورمردان و شیرزنانی برای دفاع از کیان اسلام و کشور تربیت کرده‌اند، حق زیادی بر گردن جامعه دارند .

وی عزت و اقتدار کشور در جهان را ناشی از مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت شهدا و ایثارگران و خانواده‌های سرافراز این افراد دانست و افزود: دیدار با والدین وخانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مشاهده این صبر و صلابت، برای مسئولان روحیه بخش و امید‌آفرین است و مسئولان را به کار و تلاش بیشتر تشویق می‌کند.

شایان ذکر است در این دیدار ها ، خاطراتی از این سه شهیدمعزز توسط خانواده شهید میرزا محمد ابوئی مهریزی، غلامرضا عظیمی اناری و سیدعلی حقی زاده مطرح شد و همچنین درخواست های خانواده های گرانقدرشهدا مورد بررسی قرار گرفت. در پایان با اهداء لوح سپاس، از خانواده شهدا تجلیل بعمل آمد.