دیدار فرماندار یزد با رئیس بانک توسعه تعاون یزد

در این دیدار فرماندار یزد با اشاره به اینکه بانک توسعه و تعاون در ایجاد اشتغال نقش مهمی دارد اظهارداشت: ایجاد اشتغال پایدار روستایی می تواند یکی از برنامه های اصلی بانک توسعه تعاون باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد،"سید محمد رستگاری" فرماندار یزد در این نشست با اشاره به اینکه بانک توسعه و تعاون در ایجاد اشتغال نقش مهمی دارد اظهارداشت: ایجاد اشتغال پایدار روستایی می تواند یکی از برنامه های اصلی بانک توسعه تعاون باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان یزد با اشاره به اینکه این شهرستان یکی از قطب های گردشگری و کشاورزی در استان است افزود:پرداخت تسهیلات اشتغالزایی پایدار روستایی می تواند نقش بسزایی در اقتصاد منطقه و منبع درآمدی با حضور گردشگران برای مردم بزرگواردر شهرستان داشته باشد.
فرماندار در این دیدار ضمن اشاره بر لزوم فعال و پررنگ تر شدن نقش کارگروه اقتصادی و اشتغال در تصمیم سازی حیطه ی اشتغال و سرمایه گذاری، بر ضرورت تداوم همکاریهای مجدانه بانک توسعه تعاون استان وشهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی پایدار تاکید کرد و گفت: انتظار داریم همچون گذشته نسبت به بررسی سریع پرونده های متقاضیان وام  اقدام، تا هرچه زودتر متقاضیان، وام خود را دریافت نمایند.