دیدار سرپرست فرمانداری یزد با حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد كاظم مدرسي

امروز سرپرست فرمانداری یزدبه اتفاق معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخشدار مرکزی با حجت الاسلام والمسلمين حاج سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه محمدآباد بخش مرکزی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد: در این دیدار عباس حیدری  به سیاست‌ها و اهداف دولت در راستای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم اشاره كرد.
"حيدري" با تاكيد بر اينكه در وضعيت كنوني كشور ؛ افزایش روحیه امید و تقويت اعتماد مردم به نظام  ، بايد در اولويت كاري مسئولان و گروههاي موثر اجتماعي و سياسي بويژه تريبون داران باشدخواستار شد: مسوولان با معرفی خدمات نظام علی رغم توطئه ها و کارشکنی های دشمن، امید مردم را به نظام و آینده كشور افزایش دهند.
وي همچنين اذعان داشت: همه مسئولين بايد ضمن داشتن وفاق و دلسوزي، دغدغه حل مشكلات و مسائل جامعه و شهروندان را داشته باشند و با همكاري و هم افزايي و دست در دست هم بر فشارها و جنگ اقتصادي و تحريم هاي دشمنان نظام و انقلاب غلبه كنند.
عباس حیدری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: عبور از شرایط حساس فعلی، نیازمند انسجام در تمام سطوح است و این مهم نیازمند همراهی و همدلی همه مسئولین است .

در ادامه این نشست "محمدجوادبرزگر" نیز گزارشی از عملکرد بخشداری مرکزی ارائه کرد.
در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمين سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه محمدآباد، ضمن برشمردن برخي مشكلات و مسائل روستاهاي بخش مركزي خواهان پيگيري بيشتر مسئولان تا رفع كامل آنها شدند.