دیدار سرپرست فرمانداری یزد با حجت الاسلام والمسلمین دهقان، امام جمعه شهر شاهدیه به مناسبت هفته دولت

به مناسبت هفته دولت عباس حیدری سرپرست فرمانداری به اتفاق محمدعلی جعفری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و مهدی حاج حیدری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری با حجت الاسلام والمسلمین دهقان، امام جمعه شهر شاهدیه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد: در این دیدارعباس حیدری  به سیاست‌ها و اهداف دولت در راستای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم منطقه اشاره‌ کرد و از همراهی امام جمعه و سایر رؤسای ادارات در راستای پیگیری مطالبات مردم قدردانی کرد.

 سرپرست فرمانداری یزد در ادامه اذعان داشت: دولت یکی از مهمترین ارکان نظام است  و ارکان نظام از یکدیگر منفک نیستند بنابراین کسانی که عملکرد دولت را خواسته یا ناخواسته زیر سوال می برند در اصل به پای نظام نوشته می شود .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار هفته دولت امسال اشاره کرد و افزود: شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی از شاخصه‌های مهم حکمرانی خوب است که اگر به‌طور کامل در جامعه نهادینه شود، می‌توانیم شاهد جلب رضایت و مشارکت همه جانبه مردم باشیم.

عباس حیدری در ادامه با تأکید بر اینکه امسال در شرایط خاصی قرار داریم و فشارها و هجمه‌های خارجی بر روی کشور تشدید شده است، گفت: لازمه عبور از شرایط سخت کنونی تزریق روحیه امید و اعتماد در جامعه است. در این راستا درخواست ما از شما ائمه محترم جمعه و جماعات این است همانطور که سنگ بنای پیروزی انقلاب اسلامی در تریبونهای شما نهاده شد در این برهه حساس نیز یارای دولت مردان دلسوز نظام بوده، روشنگری کرده و مردم را با دولت همراه و همدل نمایید.

در ادامه این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد نیز در خصوص وضعیت اتباع و نگرانی های حاصله از آن مطالبی را عنوان کرد و راهکارها و اقدامات صورت گرفته  در خصوص رفع نارضایتی عمومی در شهر شاهدیه و بخش زارچ به دلیل آلودگی های محیطی دریاچه فاضلاب یزد مطالبی را عنوان کرد.

سپس مهدی حاج حیدری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد توضیحاتی در خصوص گشت های ویژه اتحادیه های اصناف برای نظارت و کنترل بازار و همچنین تدابیر صورت گرفته در جهت تامین یکساله کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شهرستان گزارشی ارائه کرد.

در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین دهقان نیز ضمن تقدیر از حرکت ارزشمند سرپرست فرمانداری یزد در راستای همراه و همدل کردن تمام مسئولین برای برون رفت از وضعیت حساس حاکم بر جامعه، خواستار تداوم اینگونه اقدامات و تسری آن به تمام مسئولین بخشهای دولتی شد تا شکاف موجود که بر خلاف مبانی نظام نیز می باشد از برود .

امام جمعه شاهدیه یکی از راههای مهم ایجاد جو همدلی و اعتماد بین مسئولین و امامان جمعه را تداوم این نشست ها و ارائه منظم گزارش عملکرد دستگاه های دولتی به ائمه جمعه در راستای تبادل اطلاعات و شفاف سازی مناسبات اعلام کرد.

خطیب جمعه شهر شاهدیه، در پایان ضمن دعوت از مدیران شهرستان برای ارائه گزارش عملکرد و صحبت با مردم در خطبه های نماز جمعه ، دو جلد کتاب به رسم تقدیر و یادبود به عباس حیدری و همراهانش هدیه کرد.