ديدار فرماندار یزد با مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای به منظور هماهنگی در خصوص برخی مسائل آموزشی و تجهیزات راه اندازی دپارتمانهای جدید در مرکز آموزش فنی وحرفه ای برادران یزد با فرماندار یزد گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد به نقل از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد صبح دوشنبه دوازدهم خردادماه سید محمد رستگاری فرماندار یزد و هیات همراه با امیر سعید مصباح مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای یزد دیدار و گفتگو کرد.
  در این دیدارسید محمد رستگاری فرماندار یزد خواستار ارتقاء سطح آموزشها و توجه و رواج بيشتر آموزشهاي فني و حرفه اي درحاشیه و سکونتگاههای غیر رسمی شهر یزد شد و همچنين برخي از مشکلات و نيازهاي زنان بد سرپرست را در حوزه آموزشهاي فني و حرفه اي مطرح و بر همکاري جهت رفع اين مشکلات تأکيد نمود.
امیر سعید مصباح مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای یزد در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل ، به برنامه ها و سیاست های آموزش فنی و حرفه ای استان در سال جاری هم سو با شعارسال جهش تولید پرداخت.
وی همچنین  مهارت و آشنایی با فناوری های روز دنیا را یکی از راهکارهای مناسب و مهم دانست و  در جهت توانمندسازی نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز واحد های صنعتی استان یزد برشمرد.
در پایان سید محمد رستگاری با تشکر از مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد و با بیان اهمیت ساخت دپارتمان صنعت ساختمان یزد وراه اندازی  پارک مهارت کودکان و نوجوانان پیرامون رفع موانع موجود قول مساعدت و پیگیری داد.