ديدار فرماندار يزد با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر يزد

فرماندار يزد در آغازين روزهاي سال جديد با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر يزد ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، «مصطفي سالاري» به همراه معاونين فرمانداري و بخشداران مركزي و زارچ با «آيت ا... ناصري» نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر يزد ديدار و در خصوص مباحث شهرستان در حوزه هاي مختلف گفتگو نمود.

نماينده ولي فقيه در استان نيز در اين ديدار ضمن تبريك سال جديد و آرزوي توفيق روز افزون براي مسئولين در مسير خدمت به مردم ابراز اميدواري كرد با توجه به نامگذاري سال جديد به عنوان «حمايت از كالاي ايراني» از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) شاهد افزايش رونق  در توليد ملي و شكوفايي اقتصادي باشيم.

آيت ا... ناصري همچنين با بيان اينكه مخاطب شعار سال 97 هم مردم و هم مسئولين هستند اظهار داشت: مردم بايد با تغيير ذائقه خود به سمت خريد كالاهاي داخلي بروند و از سوي ديگر نيز مسئولين بايد با برنامه ريزي و نظارت زمينه توليد محصولات باكيفيت را فراهم سازند.

فرماندار يزد نيز در اين ديدار ضمن ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته در شهرستان يزد در سال گذشته افزود: دولت در سال گذشته توجه ويژه اي به موضوع اشتغال داشته كه سهم شهرستان يزد از تسهيلات ارائه شده نزديك به پانصد ميليارد تومان بوده است.

سالاري با اشاره به اينكه 700 طرح و پروژه پيشنهادي از سوي متقاضيان در سال گذشته به دبيرخانه كارگروه اشتغال ارسال شده كه در دست بررسي و اقدام است تصريح كرد: با هماهنگي هاي صورت گرفته با دستگاه هاي ذيربط و بانك ها مقرر شد تا طرح ها پس از تصويب نهايي در كارگروه اشتغال استان در بازه زماني بسيار كوتاه تسهيلات در نظر گرفته شده را به متقاضيان پرداخت نمايند.