سرپرست فرمانداري يزد مطرح كرد؛

دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به توسعه پايدار مناطق روستایی دارد

سرپرست فرمانداري يزد گفت: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به توسعه مناطق روستایی شده است .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، بخشدار مركزي، مديرعامل و جمعي از اعضاي هيأت مديره شركت تعاوني همياري دهياريهاي شهرستان يزد با سرپرست فرمانداري يزد ديدار كردند.

" مصطفي سالاري " در اين ديدار اظهار داشت: خوشبختانه در دو سال گذشته علي رغم كمبود اعتبارات با همت و تلاش اعضاي شوراهاي اسلامي، دهياران و ديگر مسئولين ذيربط ،پروژه هاي بسياري خوبي در روستاها اجرا شده است.

سرپرست فرمانداري يزد با اشاره به نامگذاري سال 95 به عنوان « سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل » افزود: در سال جاري بايد همه بستر سازي ها عملياتي شود و مردم از اين خدمات صورت گرفته بهره مند شوند.

وي با تأكيد به اينكه دولت تدبير و اميد به توسعه و آباداني روستاها توجه ويژه اي داشته است گفت: دولت يازدهم توجه خاصی به روستاها دارد و از این رو با ارائه راهکاری عملیاتی و استفاده از مشاركت مردمي سعی دارد، در مسیر توسعه متوازن و همه جانبه روستاها گام بردارد.

" سالاري " اضافه كرد:  انتظار می رود دهیاران با همت و تلاش بیشتر ، تعامل با سایر مسئولین و نیز استفاده از ظرفیتهای و پتانسیل های موجود در جهت توسعه بیش از پیش روستاهای بخش مرکزی گام بردارند.

سرپرست فرمانداري يزد خواستار توجه به مباحث فرهنگي در سطح روستاها شد و تصريح كرد: موضوع فرهنگ از پيچيدگي خاصي برخوردار بوده و بسيار گسترده و تأثيرگذار است كه بايد برنامه ريزي و به صورت تدريجي عمل نمود.

"مصطفي سالاري " در پايان به مشكلات زيست محيطي روستاهاي بخش مركزي كه منشأ فعاليت برخي واحدهاي صنعتي و تجاري است نيز اشاره كرد و افزود: يكي از  خواسته هاي مردم شهرستان رفع مسائل و مشكلات زيست محيطي است و شهروندان يزدي بارها بر اين نكته تأكيد داشته و خواهان زندگي در محيطي هستند كه عاري از آلودگي هاي زيست محيطي باشد كه دغدغه مسئولين نيز مي باشد.

در اين ديدار بخشدار مركزي و مديرعامل شركت تعاوني همياري دهياري هاي شهرستان به ارائه گزارش در خصوص آخرين وضعيت پروژه هاي عمراني و طرح هاي انجام شده توسط شركت تعاوني ارائه نمودند.