فرماندار يزد تأکید كرد:

دولت تدبير و اميد پيگير بهبود وضعيت معیشتی فرهنگيان است

فرماندار يزد با اشاره به اينكه دولت تدبير و اميد براي بهبود وضعيت معیشتی فرهنگيان تلاش‌های بسياري انجام داده است ابراز اميدواري كرد: دولت يازدهم براي رسيدن فرهنگيان به شرايط مطلوب تررفاهي، فعالیت‌های اصلاحي خود را دنبال می‌کند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، نشست شوراي دبيران دبيرستان و پیش‌دانشگاهی نمونه دولتي ملك ثابت با حضور فرماندار يزد، مديركل آموزش‌وپرورش استان و جمعي از مديران، فرهنگيان و دبيران آموزش‌وپرورش برگزار شد.
«مصطفي سالاري» در اين جلسه بابیان اينكه فرهنگيان پرورش‌دهندگان جوانان و نوجوانان ايران اسلامي هستند، تأکید كرد: ضرورت دارد تا تعليم و تربيت در مدارس به‌صورت هماهنگ و همسو اجرايي شود.
وي خاطرنشان ساخت: از ديرباز تاکنون معلمان و فرهنگيان يزدي الگوي مناسبي براي فرهنگيان سراسر كشور بوده‌اند و ازاین‌رو جامعه فرهنگيان يزد به خود می‌بالد.
رئيس شوراي آموزش‌وپرورش شهرستان يزد موفقيت دانش آموزان يزدي در كنكور سراسر را براي بيست و سومين سال متوالي تبريك گفت و اظهار داشت: اين موفقیت‌ها مرهون تلاش‌ دانش آموزان، معلمان و والدين آن‌هاست است كه جاي تقدير و تشكر دارد.
فرماندار يزد تصريح كرد: تلاش و همت مضاعف شما مديران و معلمان باعث شده است اين جايگاه خاص به يزد تعلق گيرد كه شايسته و ضروري است در حفظ و تقويت اين مهم تلاش شود.
گفتني است در اين مراسم از دبيران پيشكسوت دبيرستان و پیش‌دانشگاهی نمونه دولتي ملك ثابت با اهداي لوحي تقدير شد.
 
dfsdfds.jpg