فرماندار يزد:

دولت تدبير و اميد نظام سلامت را متحول كرد

فرماندار يزد در آيين تكريم و معارفه سرپرست مركز بهداشت شهرستان يزد بابیان اينكه اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان بی‌سابقه بوده است؛ اظهار داشت: دولت تدبير و اميد نظام سلامت را در كشور متحول كرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، آيين تكريم و معارفه سرپرست مركز بهداشت شهرستان يزد با حضور فرماندار يزد، مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري، معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي استان و جمعي از كاركنان اين مركز برگزار شد.
مصطفي سالاري در اين مراسم بابیان اينكه تدبير دولت يازدهم در عرصه بهداشت هزینه‌های درمان را به‌طور فوق‌العاده‌ای كاهش داده است، تأکید كرد: بيماري كه تا قبل از اجراي طرح تحول سلامت براي انجام يك عمل جراحي میلیون‌ها تومان هزينه می‌کرد، امروز با پرداخت كمترين مبلغ ممكن درمان خود را پيگيري می‌کند.
وي با اشاره به اينكه اجراي برجام باعث تسهيل در برنامه‌های طرح تحول سلامت اداري شده است، تصريح كرد: با گشايش در نقل و انتقالات مالي ايران با جهان و خريد تجهيزات بروز پزشكي و يا تعمير و بهینه‌سازی آن‌ها نظام سلامت كشور جاني دوباره گرفت.
عالی‌ترین مقام اجرايي شهرستان يزد با تأکید بر اينكه دولت تدبير و اميد اقدامات خود در عرصه بهداشت و سلامت را ادامه خواهد داد، خاطرنشان كرد: اجراي طرح بيمه سلامت براي اولين بار در كشور باعث شد تا همه ايرانيان از خدمات بيمه درمان بهره ببرند كه در نوع خود بی‌نظیر بود.
وي در پايان سخنانش از تلاش ها و زحمات پرسنل دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي و مركز بهداشت شهرستان يزد به عنوان جهادگران عرصه بهداشت و درمان تقدير و تشكر نمود.
گفتني است در اين مراسم از خدمات «حسين ابوالحسيني» تقدير و «محمدحسين اعلايي» به‌عنوان سرپرست مركز بهداشت شهرستان يزد معرفي شد.