دوره آموزشی کاربران فناوری اطلاعات انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان یزد در حال برگزاری است

مسوول کمیته فناوری و اطلاعات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان یزد گفت: دوره آموزشی برای کاربران فناوری اطلاعات و it این دوره از انتخابات در حال برگزاری است.

مسوول کمیته فناوری و اطلاعات  یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان یزد گفت: دوره آموزشی برای کاربران فناوری اطلاعات و it این دوره از انتخابات  در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد:سید هادی حدادیان افزود: این دوره آموزشی به مدت پنج روز به صورت فشرده به صورت کارگاهی برگزار می شود تا شرکت کنندگان آموزش های لازم در این زمینه فرا گیرندتا در روز برگزاری انتخابات شعب اخذ رای با مشکل روبرو نشوند.
وی خاطر نشان کرد: برای هر 10 شعب اخذ رای یک سرگروه  فناوری اطلاعات مشخصص شده است که برای آنها دوره آموزشی برگزار شده است
مسوول کمیته فناوری و اطلاعات  یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان یزد یاد آور شد: افراد انتخاب شده در این کمیته از جوانترین و مجرب ترین و متخصص ترین افراد در زمینه فناوری  و it  هستند.

وی با بیان اینکه در انتخابات سال جاری 60 درصد  احراز هویت افراد به صورت الکترونیکی انجام می‌شود که این امر از تخلف رای تکراری جلوگیری می‌کنداضافه کرد:امیدواریم با همکاری دستگاهها  اجرایی شهرستان زمینه انتخابات با شکوه در شهرستان فراهم شود.

حدادیان تعداد شعبه اخذ رای در شهرستان یزد را 328 شعبه بیان کرد و گفت: برای هر شعبه یک کاربر در نظر گرفته شده است

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲ اسفند برگزار می شود.