فرماندار یزد:

در این دیدار عزیزا....سیفی با بیان اینکه کودکی حساس‌ترین مرحله رشد هر فرد و دوران شکل‌گیری شخصیت می باشد خاطر نشان کرد: در این دوران فعالیتهای مهدهای کودک از اهمیت وافری برخوردار است اگر بخواهیم آینده جامعه از نظر اجتماعی، ‌فرهنگی و آموزشی ارتقا یابد باید به این مقطع از گروه سنی بیش از حد توجه شود.

فرماندار با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی بايد در راستای تربيت اسلامی و دينی و برای رشد فكر و انديشه و خلاقيت كودكان و گام‌های برداشت افزود: تربيتی كه از دوران كودكی بنيان و اساس آن درست و بر اساس عمل به دين اسلام چيده و مسير درست زندگانی در آن مشخص شده باشد بهترين نوع تربيت است.

وی تصریح کرد: مهدهای کودک می تواند در تقویت ارزشهای دینی و اسلامی و  روحیه کار گروهی و تیمی نقش مهمی ایفا کند.

سیفی با  تأکید به اینکه مربیان مهد کودک نقش بسزایی در مسیر شخصیت پذیری کودکان دارند گفت: مربیان مهد کودک به عنوان مادر دوم کودک محسوب میشوند که نقش آنها در شکلگیری شخصیت او بسیار اهمیت دارد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین غلامی مدیر عامل کانون همیاری مهد کودک ها شهرستان یزد و شایق عضو هیئت مدیره کانون در خصوص نحوه ی شکل گیری این کانون و همچنین مسائل و مشکلات پیش روی مهدهای کودک مطالبی را بیان نمودند که فرماندار قول پیگیری داد.