در آستانه روز ملي مبارزه با استکبار جهاني انجام شد؛

دعوت سرپرست فرمانداري يزد از آحاد مردم براي شركت در راهپيمايي 13 آبان

«عباس حيدري» با گراميداشت رويدادهاي 13 آبان ماه روز ملي مبارزه با استکبار جهاني، در پيامي از آحاد مردم ولايتمدار يزد براي شركت در راهپيمايي دعوت كرد.

سيزده آبان در تاریخ ایران عزیز يادآور 3 رویداد بزرگ تبعيد امام (ره) به تركيه در سال 1343، شهادت جمعي از دانش آموزان در سال 1357 و تسخير لانه جاسوسي آمريكا در 13 آبان 1358 توسط دانشجويان پيرو خط امام (ره) است که نقشی مؤثر در جریان تحرك انقلاب اسلامي داشت.

و اکنون پس از گذشت چندين دهه از این رویدادها آنچه بیش از هر چیز دیگری خودنمایی می‌کند صلابت، اقتدار و پايمردي ملتی بزرگ است که توانسته با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در مقابل تمامی کینه‌توزی‌های استعمار مقاومت نمايد.

خباثت‌های دشمن تمامیت‌خواه طی این چهار دهه در عرصه‌هاي فرهنگي، سياسي و اقتصادي سبب شده تا مردم همواره بر استقلال، آزادی و حفظ عزت کیان ایران عزیز تأکید نمایند و تجربه ثابت كرده هرگاه اين ملت در معرض دشمنی‌های بيگانگان قرار گيرد صفوفش منسجم‌تر و وحدتش استوارتر شده است.

این‌جانب در اين ایام که دشمن با بهره‌گیری از تمامی ابراز تبلیغاتی خود سعی در انشقاق در بين اجزای حاکمیت، جناح‌های سیاسی و اقشار مردم دارد روز 13 آبان که یادآور پایمردی و دلاوری دانش آموزان بزرگ این سرزمین است را گرامی داشته از آحاد مردم دارالعباده یزد به‌ویژه خانواده معزز شهیدان، جانبازان، آزادگان، روحانیون، فرهنگیان و دانش آموزان و دانشجویان دعوت می‌کنم تا در صفوف به‌هم‌پیوسته بانگ استکبارستیزی را فریاد زنند و با گام‌های خود یک‌بار ديگر شكوه و عظمت ايران عزيز را به جهانيان نشان دهند.