فرماندار يزد خبر داد:

عزيزا...سيفي در اين جلسه گفت: در چند ماه گذشته نيروي انتظامي شهرستان يزد با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان اقدام به شناسايي و دستگيري خرده فروشان و توزيع كنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان نموده است كه اين اقدام سريع و مناسب قابل تحسين بوده و در آينده نيز تداوم خواهد داشت.

فرماندار با اشاره به اينكه سالانه مقادير زيادي از سرمايه ملي صرف مبارزه با اعتياد مي شود افزود: بهترين راهكار براي مبارزه با اعتياد پيشگيري از ابتلاي افراد و به خصوص جوانان به اين بلاي خانمان سوز است.

وي در ادامه با تأكيد به اينكه آموزش و آشنا كردن جوانان با مصائب مواد مخدر مي تواند نقش قابل توجهي در مبارزه با اين پديده شوم را داشته باشد خاطر نشان كردبرخي دستگاهها از قبيل آموزش و پرورش ، بهزيستي ، مراكز بهداشتي و درماني و ... مي توانند از طريق برگزاري دوره هاي آموزشي براي عموم مردم در اين زمينه پيشقدم باشند.

سيفي با اعلام اينكه دشمنان از طريق رواج مواد مخدر و روان گردانهاي صنعتي قصد تخريب افكار و كاهش توانمندي هاي جوانان ايران اسلامي را دارد اظهار داشت: مقابله با مواد مخدر نيازمند همگرايي وهمصدايي همه دستگاه هاست كه مسئول در اين حوزه هستند.

فرماندار در پايان از تلاشهاي صورت گرفته اعضاي شوراي فرعي مبارزه با مواد مخدر شهرستان يزد در چند ماهه اخير تقدير كرد.

لازم بذكر است در اين جلسه سازمان بهزيستي شهرستان، آموزش و پرورش ناحيه 2 يزد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي گزارش از اقدامات انجام شده در بحث پيشگيري از اعتياد ارائه نمودند.