معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد:

در هفته دولت خدمات دولتمردان باید برای مردم بازگو شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات و اقدامات صورت گرفته توسط دولتمردان برای مردم بازگو شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان یزد دوشنبه 2 شهریور ماه همزمان با نخستین روز از هفته دولت برگزار شد.

" محمد علی جعفری " در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: در دوسال فعالیت دولت تدبیر و امید اقدامات مطلوبی در راستای توسعه و پیشرفت کشور انجام شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد يزد با مهم دانستن نقش كميته تبليغات و اطلاع رساني در آگاه سازي مردم از اقدامات انجام شده توسط دولت در طول يكسال گذشته افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات و اقدامات صورت گرفته توسط دولتمردان برای مردم بازگو شود.

وی با اشاره به شعار هفته دولت سال جاری با عنوان " دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم " گفت: فعالیتها و اقدامات دستگاههای اجرایی و ارتباط و ملاقات های مردم با مسئولین باید در راستای تقویت پاسخگوئی به اقشار مختلف مردم اجرا شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد نقش رسانه ها را در انعکاس فعالیت های دولت و تقویت روحیه آرامش، امید و پاسخگویی مسئولان نسبت به مردم مهم و تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: استفاده بهینه و مؤثر از ابزار قدرت عظیم رسانه با تعامل و هماهنگی می تواند جامعه را به سوی پیشرفت و پاسخگویی شفاف که همان اعتماد مردم به نظام است، سوق دهد.

در اين جلسه مقرر گرديد دستگاه هاي اجرايي با نصب پوستر ،‌ بنر ، پارچه نوشته نسبت به فضا سازي شايسته اقدام لازم به عمل آورند.

همچنين ادارات روزانه عملکرد و فعالیت های برجسته یک ساله خود را به صورت پیامک به مردم اطلاع رسانی می کنند.