فرماندار یزد خبر داد:

در راستای الگو سازی، استاندارد های لازم برای خیابان امام خمینی(ره) در نظر گرفته خواهد شد

جلسه شورای ترافیک شهرستان یزد به ریاست فرماندار تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، محمود شاکری شمسی پس از پایان  جلسه شورای ترافیک شهرستان یزد گفت: در راستای الگو سازی و ارائه یک مدل نمونه و آرمانی از مدیریت شهری، خیابان امام خمینی  (ره) حد واسط میدان شهید بهشتی تا چهارراه شهدا( امیرچخماق) برای اجرای تمامی استاندارد های لازم انتخاب شده است.

فرماندار یزد اظهار داشت: در این خیابان تمامی دستگاه های مسئول موظفند حداکثر تا پایان دی ماه سال جاری نسبت به بررسی و حل نواقص موجود این خیابان اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح تمامی ایستگاه های اتوبوس، چراغ های راهنما، خط کشی های طولی و عرضی، رنگ آمیزی ها، تابلو های در طول مسیر، سطل های زباله و ... براساس استاندارد های لازم خواهد بود.

شاکری شمسی افزود: در این خیابان تردد موتورسیکلت سواران می بایست با رعایت تمام اصول ایمنی باشد و شهرداری و دستگاه های مسئول در خصوص مناسب سازی معابر و گذرها برای جانبازان، معلولین و سالمندان اقدام خواهد کرد.

فرماندار یزد در پایان با بیان اینکه اجرای قانون و رعایت قوانین و مقررات توسط شهروندان و دستگاه های اجرایی در این مسیر الزامی است گفت: سد معبر، ایجاد مزاحمت برای شهروندان و سایر مسائل و مشکلات با اجرای این طرح در این خیابان مرتفع خواهد شد.