هم‌زمان با 13 آبان؛

دانش‌آموز اتباع با سرپرست فرمانداري يزد ديدار كرد

هم‌زمان با 13 آبان ماه روز دانش‌آموز، آموزگاران و دانش‌آموز دبستان پسرانه اتباع«غدير» با حضور در دفتر سرپرست فرمانداري يزد با «عباس حيدري» ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد؛ هم‌زمان با 13 آبان ماه روز دانش‌آموز، آموزگاران دبستان پسرانه اتباع «غدير بخش مركزي» با حضور در دفتر سرپرست فرمانداري يزد با «عباس حيدري» ديدار و گفتگو كردند.

 سرپرست فرمانداري يزد در اين ديدار صميمي كه يكي از دانش‌آموزان به نمايندگي از سايرين حضور داشت گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی براي كاستن از مشكلات و مسائل حاشیه‌ای حضور اتباع، نياز امروز اين مدارس است.

وي ضمن تجليل از انگيزه، پشتكار و تلاش مثال‌زدنی معلمين، دغدغه‌های آن‌ها را به‌حق دانست و ابراز اميدواري كرد: با بازنشسته شدن 300 هزار نفر از معلمين نيروهاي حق‌التدریسی در اولويت استخدام قرار گيرند.

حيدري با اشاره به بازديد انجام‌شده از اين مدرسه و احصاي مشكلات و موانع پيشرو افزود: با هماهنگي آموزش‌وپرورش، دفتر امور اتباع و فرمانداري اين مشكلات مرتفع خواهد شد.

مدير اين مدرسه نيز بابیان برخي کمبودها خواستار تجهيز آزمايشگاه و كتابخانه براي افزايش رشد و بالندگي بيشتر دانش‌آموزان شد.

قرائت قرآن و تقدير سرپرست فرمانداري يزد از دانش‌آموز قاري و حافظ قرآن، پایان‌بخش اين ديدار بود.

گفتني است 3 مدرسه اتباع در شهرستان يزد قرار دارد و مدرسه غدير بخش مركزي با 365 دانش‌آموز از ظرفيت متمايزي نسبت به سايرين برخوردار است.