نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي:

محمد صالح جوكار در اين مراسم با بيان اينكه مشروعيت نظام اسلامي تماماً به رهبري الهي آن خلاصه مي شود افزود: از اهداف اصلي نظام اسلامي برپايي قسط و عدالت و به كمال رساندن و سعادت انسانها است و در اين زمينه خدمت به مردم از بالاتري افتخارات محسوب مي شود.

نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه شوراهاي اسلامي روستا در مدت 6 سال خدمات خوبي را به مردم ارائه داده است خاطر نشان كرد: خدمات عمراني ، فرهنگي ، توليدي ارائه شده توانسته بخشي از مشكلات را مرتفع نمايد ولي هنوز براي رسيدن به رشد و توسعه پايدار روستاها راه زيادي در پيش داريم كه بايد با برنامه ريزي ، اتحاد و همدلي در اين مسير قدم برداريم.

وي در بخش ديگر با تأكيد به اينكه غرب هيچگاه به اهداف خود در تضعيف نظام جمهوري اسلامي نخواهد رسيد اظهار داشت: امروز شاهد اين هستيم كه كشورهاي به اصطلاح مدافع حقوق بشر در عرصه هاي مختلف فرهنگي ، علمي ، اقتصادي و ... به ايران اسلامي فشار وارد مي نمايند تا بتوانند با تفرقه به اهداف شوم خود دست پيدا كنند.

جوكار با اعلام اينكه مردم فهيم و بصير ايران اسلامي لحظه اي از آرمانهاي امام و انقلاب خود كوتاه نخواهند آمد افزود: اين دشمني غربي هاي بعد از انقلاب نشان از اين است كه نظام جمهوري اسلامي حق مي باشد و در راه رسيدن به استقلال و آزادگي خود از هيچ كوششي دريغ نمي كند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در ادامه با اعلام اينكه بخش مركزي يزد در مسير توسعه و آباداني قرار دارد تصريح كرد: بايد همه مسئولين سازوكارهاي لازم جهت رشد بيش از گذشته اين منطقه را فراهم و انتظارات درست مردم را برآورده نمايند.

جوكار بيان كرد: خوشبختانه در عرصه هاي توليدي و عمراني گامهاي خوبي برداشته شده است و در شرايط حاضر بخش مركزي يزد به عنوان يك قطب اقتصادي مهم مطرح مي باشد.

نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي تجمع افاغنه غير مجاز، مشكلات زيست محيطي ،  بهداشتي و حاشيه نشيني را از مهمترين مشكلات مردم در بخش مركزي دانست.