فرماندار يزد:

عزيزا...سيفي در اين بازديد با بيان اينكه مردم بخش مركزي در تدين و پايبندي به آرمانهاي نظام و انقلاب بي نظير مي باشند افزود: خدمت رساني به مردم اين مناطق از ويژگي خاصي برخوردار بوده و از توفيقات الهي مي باشد.

فرماندار با اشاره به وجود برخي از مشكلات روستاهاي بخش مركزي خاطر نشان كرد : بحمدا... در چند سال اخير با پيگيري هاي صورت گرفته بسياري از اين مسائل مرتفع و يا ساماندهي شده اند و اميدواريم در آينده اي نزديك شاهد توسعه و پيشرفت هر چه بيشتر اين مناطق باشيم.

وي اعلام كرد: وجود 2 هزار هكتار گلخانه در بخش مركزي اين منطقه از شهرستان يزد را به قطب مهم كشاورزي تبديل كرده كه علاوه بر رفع نيازهاي شهر و استان بخشي از اين توليدات به خارج از استان نيز صادر مي شود.

فرماندار هنچنين گفت: در دو سال اخير با ارائه طرحهاي كارشناسي ، تعامل مناسب با مسئولان ، برگزاري جلسات مستمر و ... شاهد افزايش 40 درصدي اعتبارات شهرستان بوده ايم كه به تبع آن اعتبارات بخش مركزي  نيز نسبت به گذشته افزايش چشمگيري داشته است.

سيفي تصريح نمود: وجود دهياران و شوراي بخش فعال و پويا از مهمترين امتيازات بخش مركزي يزد مي باشد.

فرماندار تأكيد كرد: بايد ظرفيتهاي بيشمار روستاها شناسايي شود و با برنامه ريزي صحيح و به موقع پتانسيلهاي موجود را از بالقوه به بالفعل تبديل كرد.

در ادامه صميمي بخشدار مركزي اظهار داشت:قصد داريم با همفكري با مردم و مسئولان در جهت آباداني هر چه بيشتر روستاها قدم برداريم.

محمد علي صميمي نزديكي ادارت كل به بخش مركزي يزد را يك فرصت مناسب براي شناسايي و مرتفع نمودن مشكلات دانست.