بخشدار مركزي يزد:

خبرنگاران بايد با رعايت انصاف و اخلاق در مسير آگاهي بخشي جامعه گام بردارند

بخشدار مركزي يزد در نشست صميمي تجليل از فعالين عرصه خبر و اطلاع رساني بخش مركزي يزد گفت: خبرنگاران بايد با رعايت انصاف و اخلاق در مسير آكاهي بخشي و تنوير افكار عمومي گام بردارند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌" حسين عسكرزاده " در نشست صميمي تجليل از فعالين عرصه خبر و اطلاع رساني بخش مركزي يزد كه با حضور رئيس شوراي اسلامي بخش و مسئول روابط عمومي فرمانداري برگزار شد با تبريك 17 مرداد روز خبرنگار و گراميداشت ياد و خاطره خبرنگار شهيد " محمود صارمي " اظهار داشت: اين روز در واقع ياد آور زحمات و تلاش هاي بي وقفه و شبانه روزي افرادي است كه در راستاي نشر اخبار و اطلاعات از هيچ كوششي فروگذار نيستند.

بخشدار مركزي يزد با بيان اينكه اطلاع رسانی دقیق و به موقع یکی از وظایف خبرنگاران است افزود: خبرنگاران بايد با رعايت انصاف و اخلاق در مسير آكاهي بخشي و تنوير افكار عمومي گام بردارند.

وي اضافه كرد : امروزه اخبار و رویدادها، عامل تعیین کننده ای در نگرشها، بینشها و موضع گیری های کلان است و بدین منظور ناقلان اخبار می توانند با رعایت اصول حرفه های و اخلاقی نقش بسزایی در تصمیم گیری ها و مسائل کلان داشته باشند.

" عسكرزاده " خواستار رصد و انعكاس اقدامات صورت گرفته در روستاهاي بخش مركزي به مردم توسط خبرنگاران شد و تصريح كرد: خوشبختانه با رويكرد دولت تدبير و اميد در يك سال اخير طرح ها و پروژه هاي خوبي كه موجبات پيشرفت و توسعه روستاها را فراهم آورد، در دست اجرا است.

بخشدار مركزي يزد در پايان با تأكيد به اينكه خبرنگاران حلقه واسط بين مردم و دولت هستند خاطرنشان ساخت: فرد خبرنگار رسالتی خطیر در عرصه آگاهی بخشی و توسعه و پیشرفت هر جامعه ای بر عهده دارد زيرا مي تواند با انعکاس دقیق وقایع، موجب رفع بسیاری از مشکلات و تنگناها شود.