سرپرست فرمانداری در بازديد سرزده از اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان يزد ؛

حمل و نقل را یکی از مقوله های مهم زندگی بشری دانست

سرپرست فرمانداري يزد به همراه معاون برنامه ریزی و توسعه و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداري، صبح امروز در ادامه بازديد سرزده از ادارات شهرستان، با حضور در اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي ، ضمن بازديد از بخشهاي مختلف اين اداره با رئيس اين دستگاه ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری يزد، صبح امروز "عباس حيدري" سرپرست فرمانداري به اتفاق "حاج حيدري" معاون برنامه ريزي و توسعه و "آقايي"معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري با حضور در اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان يزد ضمن بازدید از قسمت های مختلف آن از نزدیک در جریان برنامه ها،  اقدامات و فعاليت هاي این اداره قرار گرفت.

سرپرست فرمانداري يزد ضمن تقدیر از عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گفت: احداث و نگهداري راههاي ارتباطی از اهم برنامه هاي اين اداره مي باشد كه پيگيري و جذب اعتبارات پروژه هاي راهداري در اين شهرستان  از اهم وظايف اين ارگان است.

وی اهميت حمل و نقل را یکی از مقوله های مهم زندگی بشری دانست و افزود:تلاش راهداران و حضور جهادگرانه آنها در سخت‌ترین شرایط در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی نمونه بارز ایثار و از خود گذشتگی است.

در ادامه "باغبان"مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان يزد ضمن گزارشی ازعملكرد يكسال اخير اين نهاد توضيحاتي در خصوص  وضعیت پروژه های در دست اقدام و برنامه هاي كاري سال 1397 اين دستگاه ارایه نمود.

"حيدري "در پايان از مجموعه تجهیزات و ماشین الات آن دستگاه نیز بازدید و بر آمادگی مجموعه در مقابل هرگونه حادثه ی احتمالی تاکید نمود.