حضور فرماندار یزد در محل ضبط و تولید مسابقه جذاب«کوچه‌های آشتی‌کنون»

سید محمد رستگاری فرماندار یزد از ضبط و تولید مسابقه جذاب«کوچه‌های آشتی‌کنون» با هدف کشف و شناسایی خلاقیت و استعدادهای نهفته خانواده‌های بانشاط یزدی در محل دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بازدید کرد.

به گزارش  روابط عمومی فرمانداری یزد به نقل از واحد دانشگاه آزاد اسلامی یزد، دکتر احمد پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد به همراه  سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد و خانم دکتر معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و واحد یزد ،از پشت‌صحنه برنامه مسابقه «کوچه‌های آشتی‌کنون» به تهیه‌کنندگی عبدالنبی تحویلداران در محل دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بازدید کردند.
⭕️دکتر معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و واحد یزد در این بازدید بر ضرورت مشارکت و همکاری این دانشگاه در تولید برنامه‌های صداوسیما مرکز یزد تأکید واستقبال کرد.
⭕️مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد نیز بیان کرد: «خانواده‌ها باید در کنار یکدیگر مشکلات و دغدغه‌های روزمره را کمتر کنند و برای دستیابی به این مهم، نیاز به همدلی و تعامل با سازمان‌های مختلف و حمایت‌های خاص نهادها و سازمان‌ها داریم.»
دکتر احمد پهلوانیان افزود: مسابقه «کوچه‌های آشتی‌کنون» اگرچه طرح صداوسیما و همکاران سازمان بود؛ اما شهرداری، شورای اسلامی شهر و فرمانداری یزد با همدلی و همکاری از آن حمایت کردند.
⭕️ سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد نیز متذکر شد: مسابقه «کوچه‌های آشتی‌کنون» فرصتی است تا مخاطبان با بافت تاریخی و قدیمی یزد آشنا شوند.
⭕️تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی خانوادگی «کوچه‌های آشتی‌کنون» نیز در توضیح این مسابقه شاد خانوادگی بیان کرد: «این مسابقه تلویزیونی در ۲۱ برنامه و با حضور ۱۸ گروه شرکت‌کننده  که قبلا بصورت قرعه کشی انتخاب شده اند برگزار شود»
عبدالنبی تحویلداران بیان کرد: «کوچه‌های آشتی‌کنون» به مدت هشت روز در سالن دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی یزد در حال تهیه و مراحل ضبط پایانی است و مقرر شده به‌جای برنامه شبانه از شبکه مرکز استان یزد پخش شود.
وی با بیان اینکه مسابقه تلویزیونی خانوادگی «کوچه‌های آشتی‌کنون» از ۱۷ خرداد هر شب ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود، توضیح داد: «این مسابقه شامل بخش‌های یزدشناسی، علمی و عملی و کشف خلاقیت و استعدادهای نهفته در خانواده‌های یزدی است.»  شایان ذکر است تولید مسابقه شاد «کوچه‌های آشتی‌کنون» خرداد ماه سال جاری در سالن دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی یزد در حال تهیه و مراحل پایانی خود را سپری می کند .
عوامل اصلی تولید این مسابقه عبارتند از؛ سعید شهریار نویسنده، عبدالنبی تحویلداران تهیه‌کننده و طراح برنامه، ابوالقاسم ابوترابی زارچی و مهدی کارگر شورکی کارگردانان، علی دهقانپور مجری برنامه، علیرضا دهقان مدیر تصویربرداری، سروش تحویلداران مدیر تولید، طاهر پیشوایی مدیر صدابرداری و مصطفی ملاحسینی تدوینگر.