جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله سیرده آبان شهرستان یزد برگزار شد

به ریاست فرماندار یزد و حضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و مسئولین مربوطه جلسه هماهنگی مراسم راهپیمایی یوم الله سیرده آبان شهرستان یزد در محل فرمانداری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد در ابتداي جلسه آقاي علیرضا جديدي، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرماندارگفت : 13 آبان‌ماه به عنوان روز دانش‌آموز و روز ملي مبارزه با استكبار جهاني، در تاريخ انقلاب اسلامي يادآور حوادث بسيار با‌اهميتي مانند به خاك و خون كشيده شدن دانش‌آموزان عزيز در سال 1357، تسخير لانه جاسوسي به دست دانشجويان پيرو خط امام در سال 1358 و تبعيد حضرت امام خميني (ره) در سال 1343 ازايران به تركيه مي‌باشد و به همين دليل لازم است از همه ظرفيت‌هاي موجودبراي گراميداشت باشكوه اين مناسبت‌هاي مهم دراين يوم‌ا... استفاده گردد.

وی با معرفي وحدت به عنوان مهمترين رمز پيروزي و سرافرازي انقلاب اسلامي بر لزوم برنامه‌ريزي براي مشاركت، همكاري و همدلي اقشار مختلف جهت برگزاري هر چه بهتر اين مراسم تأكيد نمود و بخشي از وظايف محول شده به كميته‌هاي 13 گانه ذيل ستاد گراميداشت 13 آبان را يادآور شد .

در ادامه مدعوين أهم اقدامات صورت‌گرفته و نقطه‌نظر و پيشنهاد‌هاي خود را براي برگزاري هر چه باشكوهتر مراسم 13 آبان‌ماه بيان نمودند .

 همچنین حجت‌الاسلام و المسلمين فخر‌الديني رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن يادآور شدن اين موضوع كه مبارزه با استكبار منشأ قرآني و الهي دارد بر اثرات سازنده حضور مردم در جهت تقويت اقتدار ملي اشاره نمود و در اين خصوص يادآور شد:در سال‌هاي گذشته معاندين نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران توطئه‌هاي زيادي را براي تضعيف اركان مختلف نظام برنامه‌ريزي نموده بودند اما با حضور و ايستادگي مردم مؤمن و انقلابي همه نقشه‌هاي آنان نقش بر آب شد و در رسيدن به اهداف پليد خود مأيوس گرديدند.

در پايان سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان ضمن تبريك فرا رسيدن ماه ربيع‌الاول و تشكر از تمهيدات انديشيده‌ شده و پيشنهاد‌هاي مدعوين، با اشاره به فرصت اندك باقيمانده تا برگزاري مراسم روز دانش‌آموز، بر ضرورت اجراي كامل وظايف محوله با قيد فوريت اشاره نمود و در اين خصوص افزود: با توجه به شرح وظايفي كه در جلسات قبلي مشخص شده است لازم است متوليان أمر ضمن رصد كليه مصوبات، با قيد فوريت نسبت به آندسته از فعاليت‌هايي كه تاكنون اجرايي نگرديده است اقدام نمايند، در ادامه ايشان لزوم برنامه‌ريزي به منظور گراميداشت اين يوم‌ا... را از وظايف ذاتي كليه ادارات دانست كه مديران مي‌بايست با جديت به آن بپردازند و از رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان درخواست نمود فعاليت‌هاي دستگاه‌ها را براي گراميداشت اين رويداد با اهميت رصد نمايند و چنانچه دستگاهي در سطح شهرستان به هر دليلي در انجام مأموريت خويش اهمالي داشته است به فرمانداري اعلام تا پيگيري لازم در اين خصوص به ‌عمل آيد.