عزیزا...سیفی در این جلسه با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر افزود: باید با برنامه ریزی مناسب جشن های این ایام ا... باشکوهتر از گذشته برگزار شود و دستگاههای اجرایی استان و مردم دارالعباده باید از هم اینکه آمادگی داشته باشند.

فرماندار تأکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و نیز همدلی و همراهی مردم و مسئولان ایران اسلامی به عنوان قدرت مهم در سطح منطقه شناخته می شود و برگزاری جشنهای پیروزی انقلاب نشان از مردمی بودن نظام است و می توان گفت: امروز پس از 34 سال از انقلاب دموکراسی ترین و مردمی ترین کشور در جهان امروز نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سیفی در ادامه با بیان اینکه طبق روال سالهای گذشته در تعطیلات نوروزی شاهد حضور گسترده مسافران و گردشگران از نقاط مختلف کشور هستیم اظهار داشت: بايد همه مسئولان در بخش گردشگري و ستاد سفرهاي نورزي تمهیدات لازم جهت استقبال شايسته از مسافران نوروزي در جهت شناساندن يزد را فراهم نمایند.

وی همچنين از مسئولين خواست اقدامات لازم در زمينه تهيه بروشور راهنماي گردشگري ، نصب تابلوهاي مناسب  ، بازديد از هتلها و رستورانها ، مراکز اسکان مسافر ، نظافت معابر و ... را از هم اکنون در اولویت قرار دهند.

در این جلسه در خصوص برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه فجر و همچنین راهکارهای استقبال شایسته از مسافران نوروزی بحث،  تبادل نظر و تصمیم گیری شد و به دستگاههای اجرایی شهرستان ابلاغ گردید.