با حضور قائم مقام ستاد سرشماری شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، محمد مهدی شطرنجی در این جلسه با بیان اینکه سرشماری عمومی کشاورزی در کشور هر 10 سال یکبار و با دستور رییس محترم جمهور انجام می شود افزود: با توجه به آن که با گذشت زمان، وضعیت کشاورزی دچار تغییر و تحولاتی می شود، لذا برای آگاهی مسئولان و برنامه ریزان لازم است که سرشماری عمومی کشاورزی هر ده سال یکبار در سطح کشور انجام شود.

قائم مقام ستاد سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان با اشاره به اینکه شهرستان یزد  از قطب های مهم کشاورزی گلخانه ای در استان و کشور است ، یاد آوری کرد :  با اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی می توان وضعیت موجود را تبیین و برای داشتن آینده ای بهتر برنامه ریزی کرد .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان یزد با تاکید کرد : اعضای شورای های اسلامی و دهیاران می توانند در همکاری مردم با آمارگیران و ثبت اطلاعات صحیح و دقیق نقش بسزایی داشته باشند.

در این جلسه خوشنویس با  تاکید بر اهمیت موضوع سرشماری و اهداف آن افزود: سرشماری کشاورزی نقش تعیین کننده ای در برنامه ریزی بخش کشاورزی ایفا می نماید و تصمیمات آینده بر پایه آن استوار است.

بخشدار زارچ خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت بالای طرح سرشماری عمومی کشاورزی تمام ارگان ها و نهاد های زیربط در بخش زارچ آمادگی کامل برای همکاری با ستاد شهرستان را دارند.