به رياست فرماندار يزد؛

جلسه هماهنگي جشنواره قرآني روستائيان و عشاير برگزار شد

جلسه جشنواره قرآني روستائيان و عشاير ويژه ايام الله دهه فجر به منظور برنامه ريزي و هماهنگي جهت برگزاري هر چه باشكوهتر اين برنامه تشكيل شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمود شاكري شمسي " در اين جلسه كه با حضور معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري، نماينده ولي فقيه و مدير جهاد كشاورزي شهرستان و جمعي ديگر مسئولين برگزار شد، با اشاره به برگزاري موفق اولين جشنوراه قرآني روستائيان و عشاير اظهار داشت: خوشخبتانه در سال گذشته با هماهنگي هاي صورت گرفته ميان دستگاه هاي اجرايي مختلف اين جشنواره شاهد برگزاري موفق آن بوديم.

فرماندار يزد با بيان اينكه حضور گسترده روستائیان در جشنواره قرآنی روستائیان و عشایر استان در سال گذشته از ويژگي مهم اين برنامه بود افزود: هدف از برگزاري اين جشنواره تجليل از نخبگان قرآني، تبليغ و ترويج فرهنگ قرآن خواني ، حفظ و ايجاد فضاي قرآني و معنوي بين روستائيان و عشاير استان بايد باشد.

" شاكري شمسي " با تاکید بر ضرورت برگزاری برنامه‌های دهه فجر با رویکرد مردمی تصريح كرد: قطعاً با برنامه ريزي و مشاركت همه اقشار جامعه به ويژه نسل جوان در برنامه هاي ايام الله دهه فجر مي توانيم به نتايج ارزشمندي در خصوص تقويت آرمانهاي انقلاب اسلامي برسيم.

گفتني است اولين جشنواره قرآني روستائيان و عشاير استان يزد در بخش هاي قرائت، حفظ 10 جزء، حفظ 30جزء، مفاهيم و تفسير با مشاركت حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان جهاد كشاورزي ،فرمانداري و بخشداري مركزي يزد و مديريت جهاد كشاورزي شهرستان برگزار شده بود.