به ریاست فرماندار یزد؛

جلسه مشترك انجمن كتابخانه هاي عمومي شهرستان يزد تشکیل شد

جلسه مشترك انجمن كتابخانه هاي عمومي شهرستان يزد به ریاست «مصطفي سالاري» فرماندار يزد تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، «فرماندار يزد » در  جلسه مشترك انجمن كتابخانه هاي عمومي شهرستان يزد اظهار داشت: بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده انتظار ميرود سال 1397 جهش بسيار خوبي در خصوص اعتلاي فرهنگ كتاب و كتابخواني در سطح شهرستان داشته باشيم.

فرماندار یزد گفت؛در سال گذشته آنچه سقف انتظارات ما از برنامه ها و اهداف انجمن كتابخانه هاي عمومي شهرستان و دستگاه هاي فرهنگي استاني و شهرستاني هم سو علي الخصوص در بحث مناسب سازي فضاي كتابخانه ها و پياده سازي طرح هاي ارزشمندي چون كتابخانه سيار روستايي و ... بود به خوبي اجرايي شد  و امسال نيز با هدف افزايش سرانه مطالعه شهرستان در راستاي برنامه هاي اداره كل اقدام و همكاري لازم را با نظرات و پيشنهادات اعضاي محترم انجمن خواهيم داشت  .

وی در پايان گفت : در  برگزاري جشنواره كتاب رضوي شهرداري هاي حميديا ، شاهديه و زارچ در سطح حوزه عملكردي خود و در سطح شهر يزد نيز سازمان فرهنگي ، اجتماعي و ورزشي شهرداري يزد  و ساير دستگاه هاي اجرايي با سبقه ي فرهنگي اطلاع رساني ، همكاري و اقدام لازم را داشته باشند تا انشاالله علاوه بر بهره مندي آحاد جامعه و شهروندان عزيز از فوايد كتب معرفي شده و بهبود فرهنگ كتابخواني در سطح شهرستان، نسبت به ثبت ركورد مشاركت اين حوزه در سطح شهرستان پيشگام باشيم.