جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا

به ریاست فرماندار یزد بیست و چهارمین جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در محل سالن ولایت فرمانداری یزد برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ،بیست و چهارمین جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در روز چهارشنبه مورخ هفتم آبان ماه به ریاست سید محمد رستگاری فرماندار یزد و با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، بخشدار مرکزی یزد ونمایندگان مسئولین ادارات سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد، جمعیت هلال احمر، مرکز بهداشت استان و شهرستان در محل سالن ولایت فرمانداری تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی  اتخاذ شد که اهم آنها بشرح ذیل می باشد.
محوریت عملیات و فعالیت در محلات قرارگاه ها و پایگاه های بسیج با نظارت مرکز بهداشت شهرستان تعیین شده وافرادی که به صورت داوطلبانه با قرارگاه ها و پایگاه ها و... همکاری می نمایند قبل از شروع به کار با ارائه مشخصات کامل به ناحیه مقاومت بسیج نسبت به اخذ حکم اقدام نمایند و همچنین از ظرفیت مساجد ، ائمه جماعات ،خیرین و فعالین اجتماعی محلات برای امور مختلف قرارگاه ها و انجام وظایف استفاده شودومدیریت بحران شهرداری با همکاری پایگاه و قرارگاه حملات نسبت به ضدعفونی معابر با نظارت مرکز بهداشت بر اساس توافق انجام شده با رعایت دستورالعمل ها اقدام نماید.