به رياست معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد؛

جلسه ستاد شهرستاني بزرگداشت رحلت پيامبر اعظم (ص) برگزار شد

با نزديک شدن به ٢٨ صفر سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبي (ع) جلسه ستاد بزرگداشت رحلت پيامبر اعظم (ص) در شهرستان يزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه ستاد شهرستاني بزرگداشت رحلت پيامبر اعظم (ص) با حضور معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان و ساير اعضاء تشكيل شد.

" محمد علي جعفري " پس از پايان اين جلسه اظهار داشت: با توجه به ابلاغيه وزارت كشور ستاد بزرگداشت رحلت پيامبر اعظم (ص) در شهرستان ها با هدف فرهنگ سازي و ترويج قرائت زيارت حضرت رسول اكرم (ص) از بعيد در ايام ارتحال آن حضرت تشكيل شده است.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد اعلام كرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده زیارت از بعید در صبح روز پنجشنبه مورخ 19 آذرماه مصادف با 28 صفر و روز رحلت خاتم الانبياء محمد مصطفي (ص) در محل امامزاده جعفر و بعد از ظهر نيز در محل گلزار شهداي خلدبرين يزد قرائت خواهد شد.

وي تصريح كرد: با توجه به هماهنگي هاي به عمل آمده با مديران نواحي يك و دو آموزش و پرورش فرازهايي از اين زيارت صبح روز چهارشنبه مورخ 18 آذرماه  در كليه مدارس شهرستان نيز قرائت خواهد شد.

" جعفري " بر حضور گسترده مردم در مراسم قرائت زیارت‌نامه حضرت رسول(ص) تاکید کرد و افزود: مراسم سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص) با قرائت زیارت از بعید پیامبر اکرم(ص)، ایراد سخنرانی و مداحی در خور شان مقام و ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) برگزار شود.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد در پايان يادآور شد: برنامه هاي شاخص ديني، فرهنگي و هنري متعددي ويژه بزرگداشت رحلت پيامبر اکرم(ص) در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سراسر استان  برگزار مي شود.