حسين عسكرزاده در اين جلسه گفت: در طرح ساماندهي فروشندگان ضايعات كليه واحدهايي كه مشغول به فعاليت در اين زمينه مي باشند بايد شناسايي شوند و با اخذ پروانه فعاليت خود را به صورت قانوني دنبال نمايند كه در اين رابطه تا كنون با همكاري دستگاههاي مختلف اجرايي اقدامات خوبي انجام شده است.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار افزود:خريد و فروش ضايعات به عنوان يكي از مشاغل مزاحم شهري معرفي مي شود و مي توانند با رشد بي رويه تبعات اجتماعي ، سياسي بسيار خطرناكي را براي شهر و مردم در پي داشته باشد كه در اين زمينه بايد نظارت و كنترل بيشتري بر اين واحدها صورت پذيرد.

عسكرزاده با تأكيد به اينكه طرح ساماندهي فروشندگان ضايعات بيد در اولويت مسئولان شهر و استان مي باشد خاطرنشان كرد با افرادي كه همكاري لازم در اجراي اين طرح را نداشته باشند و امتناع ورزند به شدت برخورد قانوني خواهد شد.

مقرر گرديد شيوه نامه اجرايي مراحل اخذ مجوز فعاليت در زمينه بازيافت مواد تهيه و پس از بررسي و اظهار نظر دستگاههاي ذيربط اجرايي گردد.

همچنين سازمان پسماند شهرداري موظف شد تا پيگري هاي لازم در جهت تأمين مكان مورد نياز براي اسقرار واحدهاي بازيافت به عمل آورد.