فرماندار يزد مطرح كرد:

جراحات وارده بر نظام و جامعه از ناحيه ضعف اقتصاد بسيار عميق تر از ساير بخشهاست

فرماندار يزد بر ضرورت فرهنگ سازي عمومي براي مصرف به جا ، بهنگام و به قدر نياز كالاها علي الخصوص در مواقع بروز نوسانات قيمت در بازار تاكيد كرد.

 

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه ستاد تنظيم بازار شهرستان يزد  با حضور فرماندار يزد و معاون برنامه ريزي اداري و مالي فرماندار و ساير اعضا تشكيل شد . در اين جلسه «مصطفي سالاري» اظهار داشت: اگر همراهي و همدلي مردمي را در تمام امور ميخواهيم لازم است در كنار اين دست توقعات از مردم ، دستگاه هاي  اجرايي نيز با مردم شفاف بوده و اطلاع رساني لازم و به هنگام را داشته باشند و اخبار فعاليتهاي نظارتي خود را حتما به سمع و نظر عموم برسانند تا هم مردم به حضور در صحنه آنها ايمان واعتماد داشته باشند و هم تلاطم ناشي از  اخبار نگران كننده و غير واقعي تزريق شده ي عوامل مغرض خارجي يا داخلي  خنثي شود . در اين خصوص نقش صدا و سيما بسيار مهم و حائز اهميت است.

 

 

وي بابیان اينكه جراحات وارده بر نظام و جامعه از ناحيه ضعف اقتصاد بسيار عميق تر از ساير بخشهاست ، تصريح كرد: ايجاد فاصله و اختلاف بين مسئولين و مردم و اصناف نقشه بدخواهان كشور و نظام است و در اين برهه حساس بايد با مديريت اتاق اصناف و همكاري بسيج اصناف ، اتحاديه ها با صنوف زيرمجموعه خود نشست هايي بمنظور آگاه سازي اين قشر از جامعه نسبت به تحولات اخير و خبرسازي هاي نابهنجار و غير واقعي و ساختار شكن دشمنان داشته باشند.

 

 

سالاري با اشاره بر لزوم اهتمام و جديت بيش از پيش براي نظارت بر اصناف و جلوگيري از چند نرخي بودن اجناس، بيان كرد: ضمن فراگير كردن طرح ارائه فاكتور براي تمام صنوف به منظور نظارت راحت تر و دقيق تر ، بايد نظارت مستمر واحدهاي  بازرسي و ناظر بر عملكرد اصناف  وجود داشته باشد.