معاون برنامه ريزي ، اداري و مالي فرمانداري يزد:

مصطفي سالاري در اين بازديد گفت: ارائه آمار صحيح در زمینه ولادت، فوت و مهاجرت از شاخصهاي مهمي است كه  مي تواند در برنامه ريزي دقيق براي توسعه پايدار تأثيرگذار باشد.

معاون برنامه ريزي ، اداري و مالي فرمانداري يزد با اشاره به  ارایه خدمات به صورت الکترونیکی، صدور شناسنامه مکانیزه، اجرای طرح آرشیو الکترونیکی ، صدور کارت ملی هوشمند و ... افزود: اين اقدامات و برنامه هاي چشمگير سازمان ثبت احوال در زمینه توسعه نرم افزاری و سخت افزاری علاوه بر تحقق اهداف سند چشم انداز كشور، رضايتمندي ارباب رجوع  را در بر داشته است.

وي خاطر نشان كرد: مجموعه ثبت احوال یکی از بهترين مجموعه هایی است که در راستای خدمت به نظام، تلاش ها و فعالیت های بسیاری انجام داده و تاکنون هم موفق عمل کرده است.

سالاري در پايان ضمن گرامیداشت هفته ثبت احوال از تلاش‌های از زحمات كاركنان ثبت احوال شهرستان يزد در آستانه نود و پنجمین سالروز تأسيس اين سازمان تشكر و قدرداني نمود.

معاون برنامه ريزي ، اداري و مالي فرمانداري يزد در اين بازديد از نزديك در جريان چگونگي مراحل صدور شناسنامه ، آرشيو اسناد و ديگر اقدامات اين سازمان قرار گرفت.