تکریم و معارفه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان یزد

با حضور فرماندار یزد و جمعی از مسئولین استان و شهرستان، جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان یزد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد؛ با حضور "سید محمد رستگاری" فرماندار یزد، " علی علیخانی" مدیرکل اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای استان و جمعی از مسئولین استانی، جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان یزد در محل این اداره برگزار گردید.

 فرماندار یزد دراین مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای  "محمدعلی باغبان" در مدت زمان تصدی و آرزوی موفقیت برای ایشان، به  "حمید ذاکری" رئیس جدید این اداره تبریک گفت و خطاب به وی بیان داشت: انتظار داریم جنابعالی نیز پیگیر نیازها و مطالبات مردم در حوزه راهداری باشید و کما فی السابق نیز بخشداریها و مدیریت شهرستان آمادگی هر گونه همکاری با این اداره را دارند.

در ادامه فرماندار یزد به موضوعاتی چون اهمیت رسیدگی به جاده های روستایی و رفع آثار تخریب این راههای مواصلاتی بر اثر سیلابهای بهاری سال جاری از جمله جاده روستایی دربید اشاره کرد و اهتمام در رفع مشکلات جاده های ترانزیتی ، ورودیهای شهرستان و روشنایی کافی کنارگذرها را از جمله دیگر مسایل قابل بررسی و رسیدگی توسط مدیریت جدید این اداره عنوان کرد.

در پایان این جلسه از زحمات "باغبان" تقدیر و "ذاکری" به عنوان رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان معرفی گردید .

گفتنی است "ذاکری" ریاست سابق راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میبد را در کارنامه خود دارد.