معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار یزد:

تکریم ارباب‌رجوع و خدمت به مردم سرلوحه کار مدیران و کارکنان باشد

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار یزد در جریان بازدید سرزده از تعدادی از ادارات شهرستان گفت: مسئولان و کارگزاران باید خدمت به مردم و تکریم ارباب‌رجوع را در تمامی مراحل و اقدامات خود مدنظر داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری به همراه رئیس اداره برنامه‌ریزی و کارشناسان فرمانداری به‌صورت سرزده از ادارات ورزش و جوانان، منابع طبیعی و آب و فاضلاب روستایی شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آنان قرار گرفت.

«مهدی حاج حیدری» در این بازدیدها با تأکید به اینکه همه مسئولین باید در راستای خدمت صادقانه به مردم حرکت کنند افزود: مسئولیت و فرصت خدمت به مردم نعمت بزرگی است که باید قدر آن را دانست و با برنامه‌ریزی و ارائه خدمت صادقانه به مردم این نعمت و فرصت را پاس بداریم.

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار یزد بابیان اینکه هدف از خدمت به مردم در درجه اول کسب رضایت خداوند متعال و افزایش رضایتمندی مردم در جامعه است ابراز داشت: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته عملکرد کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان در زمینه پاسخگویی و حل مشکلات مردم بهبودیافته که امیدواریم این روند مناسب نیز همچنان ادامه داشته باشد.

وی ضمن تقدیر از نحوه خدمت‌رسانی ادارات و نهادهای شهرستان به مردم با توجه به گستردگی مرکز استان، بر تلاش و اهتمام مجدانه و استفاده از همه ظرفیت‌های هرکدام از این مجموعه‌ها در حوزه کاری خود در سطح شهرستان تأکید نمود.

حاج حیدری در این بازدیدها، تکریم ارباب‌رجوع، رسیدگی به مشکلات و  وظیفه‌شناسی را نخستین اولویت مدیران ادارات دانست و افزود: ادارات بایستی باانضباط کاری و ورود و خروج‌های منظم در جهت تسریع کار ارباب‌رجوع، گام بردارند.

معاون فرماندار یزد در پایان با اعلام اینکه در بازدیدهای سرزده از دستگاه‌های اجرایی سعی می‌شود نقاط قوت و ضعف شناسایی شود، ادامه داد: همچنین دریافت انتقادات، پیشنهادها و نظرات هم مردم و هم کارشناسان از دیگر اهداف این بازدیدها است.