فرماندار یزد:

عزیزا...سیفی در این مراسم با بیان اینکه توسعه فرهنگی یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است خاطر نشان کرد:ساخت و توسعه و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به عنوان مهمترین مراکز اعتلای فرهنگ بعد از انقلاب رشد چشمگیری داشته است.

فرماندار یزد افزود: رشد کتابخانه ها و کتابخوانی در هر منطقه رشد فرهنگ، علم، دانش و پژوهش را به همراه دارد که این امر در این سالها در استان ما بسیار رونق داشته و کتاب و کتابخوانی با سرعت بالایی در حال پیشرفت و ارتقاء است که این حاصل تلاشهای شبانه روزی مسوولان امر کتاب و کتابخوانی در استان می‌باشد.  

وی در ادامه تصریح کرد‌: با تأسیس انجمن خیرین کتابخانه ساز شاهد شناسایی و همکاری بیشتر خیرین در امر ساخت، توسعه و تجهیز کتابخانه های خواهیم بود که می تواند نتایج مطلوبی را برای شهرستان و به تبع آن استان یزد داشته باشد.

سیفی با اشاره به همت والای خیرین یزدی در امر ساخت کتابخانه ها گفت: خيرين در شهرستان یزد خدمات ارزشمند و ارزنده اي ارائه داده اند كه اين نمودي از فرهنگ ناب و نشان دهنده از خودگذشتگي، دین مداری مردم اين شهرستان است.

فرماندار در پایان سخنان خود از همکاری و مساعدت اعضای شورای اسلامی و شهردار حمیدیا در تکمیل فاز دوم کتابخانه حضرت زهرا (س) تقدیر کرد.

لازم بذکر است کتابخانه حضرت زهرا (س) در شهر حمیدیا قرار دارد که فاز دوم آن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.