فرماندار يزد:

توسعه بخش زارچ در مسير مناسبي قرار گرفته است

فرماندار يزد با بيان اينكه توسعه و پيشرفت بخش زارچ در مسير مناسبي قرار گرفته است گفت: اميدواريم در آينده نيز با همراهي اقشار مختلف مردم بتوانيم مسير توسعه اين منطقه را بيش از پيش هموار سازيم.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، مراسم تكريم بخشدار زارچ و معارفه سرپرست بخشداري زارچ با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، فرماندار يزد، مديركل دفتر فني، حمل و نقل و ترافيك استانداري و جمعي از مسئولين بخش زارچ برگزار شد.
« مصطفي سالاري » در اين جلسه با بيان اينكه دولت تدبير و اميد به آباداني و ارتقاء روستاها و شهرهاي زير بيست هزار نفر در حوزه هاي مختلف توجه ويژه اي داشته است افزود: خوشبختانه در اين مدت اعتبارات خوبي براي انجام طرح هاي عمراني در اين مناطق اختصاص يافته كه توانسته برخي از مسائل و مشكلات را مرتفع سازد.
فرماندار يزد رضايت مردم از عملكرد خدمتگزاران خود را ارزشمند و مايه دلگرمی دانست و ابراز اميدواري كرد: مسئولين همراه با سازمان هاي مردم نهاد، احزاب و ساير اقشار مختلف بتوانند در مسير توسعه و پيشرفت روز افزون بخش زارچ گام بردارند.
وي با اشاره به اينكه در شهرستان به بخش زارچ توجه ويژه اي شده است خاطرنشان كرد: در دو سال گذشته اعتبارات بخش زارچ افزايش خوبي داشته و سعي داشته ايم با پيگيريهاي مستمر بتوانيم كمبودهاي سالهاي گذشته در اين منطقه را كاهش دهيم.
سالاري اضافه كرد: خوشبختانه بخش قابل توجهي از اعتبارات مربوط به ماده قانون متوازن نيز در سال جاري تخصيص داده شده كه بدون ترديد مي تواند موجب به نتیجه رسيدن طرح ها و پروژه هاي عمراني در سطح شهرستان شود.
فرماندار يزد همچنين به پيگيري هاي صورت گرفته در خصوص واگذاري زمين مسكن جوانان و فرهنگيان بخش زارچ نيز اشاره كرد و ابراز داشت: اين موضوع يكي از مهمترين مطالبات مردم زارچ در اين سالهاي اخير بوده كه با همراهي، تعامل و پيگيري هاي صورت گرفته با حوزه معاونت هماهنگي عمراني استانداري و اداره كل راه و شهرسازي در آينده اي نزديك اين موضوع انشاا... به صورت كامل حل و فصل خواهد شد.
سالاري در پايان بر استفاده از ظرفيت و پتانسيل هاي موجود در بخش زارچ در راستاي توسعه تأكيد كرد و اظهار داشت: بخش زارچ از نیروهای توانمند، نخبه و فرهیخته بهره مند است که قطعاً استفاده از نظرات سازنده آنان مي تواند راهگشاي بسياري از مسائل باشد. 
در پايان اين مراسم از خدمات و تلاشهاي « امير صادقي مقدم » در مدت تصدي مسئوليت بخشدار زارچ تقدير و « عليرضا عرشيان » به عنوان سرپرست اين بخشداري معرفي شد.