فرماندار يزد در جمع اعضاي هيأت ورزش هاي همگاني:

توجه به امر ورزش يكي از اولويت هاي شهرستان يزد بوده است

فرماندار يزد گفت: پرداختن به امر ورزش براي همه مردم واجب است و يكي از مهمترين ويژگي هاي ورزش هاي همگاني اين است كه همه مردم در هر سني مي توانند به آن بپردازند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، در مراسمي با حضور فرماندار يزد، معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرمانداري، رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان از اعضاي هيأت ورزشهاي همگاني شهرستان يزد تجليل شد.

" محمود شاكري شمسي " در اين جلسه با تقدير از تلاش هاي اعضاي هيأت ورزشهاي همگاني شهرستان در اجراي برنامه هاي متنوع در سال 94 اظهار داشت: پرداختن به امر ورزش براي همه مردم واجب است و يكي از مهمترين ويژگي هاي ورزش هاي همگاني اين است كه همه مردم در هر سني مي توانند به آن بپردازند.

فرماندار يزد با بيان اينكه ورزش هاي همگاني به سبب گستردگي رشته هاي آن داراي طرفداران بيشتري نسبت به ساير ورزش ها است افزود: در رشته هاي ورزش هاي همگاني مي توان با صرف هزينه هايي كمتر نسبت به ساير رشته هاي ورزشي جامعه هدف بيشتري را تحت پوشش قرار داد.

وي با اشاره به آمار هيأت پزشكي ورزشي استان مبني بر اينكه آمار بانوان ورزشكار رسمي در استان نسبت با آمار رزشكاران مرد بيشتر است تصريح كرد: در حال حاضر بانوان در حوزه هاي مختلف پيشتاز بوده و قطعاً حضور آن ها در اين امر مي تواند به توسعه ورزش حرفه اي و همگاني در سطح جامعه كمك كند.

" شاكري شمسي " با اعلام اينكه در مدت دو سال گذشته توجه به امر ورزش به عنوان يكي از اولويت هاي شهرستان بوده است گفت: يكي از مهمترين برنامه هايي كه در اين مدت انجام شده ورزش همگاني مديران ادارات و نهادهاي شهرستان در يكي از روزهاي هفته بوده است كه با حضور آنها در جمع مردم ضمن تقويت فضاي همدلي مردم و مسئولين برخي از مسائل و مشكلات بوستان ها و پارك ها نيز حل شده است.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان ورزش را نياز جامعه امروز دانست و تصريح كرد: در يزد به لحاظ برخي از ويژگي ها بيشتر بايد به امر ورزش توجه شود.

فرماندار يزد در پايان بي تحركي را به عنوان مهمترين مشكل مردم يزد دانست و خاطرنشان كرد: اين مشكل باعث شده تا يزد بالاترين آمار را در ديابت و بيماري هاي قلبي و عروقي در سطح كشور دارا باشد.

وي تصريح كرد: در اين راستا هيأت ورزش هاي همگاني شهرستان بايد طرح هايي را براي حضور مردم در ورزش هاي صبحگاهي و پياده روي خانوادگي در سطح محلات برگزار نمايد.