معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

توافق هسته ای منجر به تقویت جایگاه نظام و حاکمیت خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ضمن اشاره به اینکه توافق هسته ای یک دستاورد مهم برای نظام به شمار می رود گفت: توافق هسته ای منجر به تقویت جایگاه حاکمیت و نظام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار در این جلسه به حمایتهای مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای اشاره کرد و افزود: حمایتهای راهبردی رهبر فرزانه انقلاب از دولت یازدهم و تیم مذاکره کننده هسته ای بزرگترین سرمایه برای موفقیت مذاکرات بود.

" محمد علی طالبی " ادامه داد: در سایه این حمایتها ، امروز همه ارکان نظام از مذاکرات هسته ای به عنوان یک موفقیت ارزشمند یاد می کنند و این توافقات تجلی یکی از بهترین همکاریها و تعامل ها بین همه رکنهای نظام جمهوری اسلامی ایران است .

وی افزود: این توافقات از یک بعد دیگر نیز قابل بررسی است و این مذاکرات شایستگی و لیاقت دولت تدبیر و امید را برای حفظ و حراست از حقوق و منافع ملت و نظام را به جامعه بین الملل نشان داد.

" طالبی" خاطر نشان کرد: دولت یازدهم با اتکاء به آرای مردم نشان دادکه این دولت راهکارهای بهتر و موثرتری برای پیگیری مطالبات ملت ایران دارد.

بازگشت اعتماد جامعه جهانی به ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد عنوان کرد: دستاورد مهم دیگر توافقات هسته ای بازگشت اعتماد جامعه جهانی به جمهوری اسلامی ایران بود زیرا کشورهای قدرتمند جهان با غولهای رسانه ای که در اختیار داشته و دارند افکار عمومی را مدیریت می کردند که ایران به دنبال سلاح هسته ای است اما توافقات نشان داد که جامعه جهانی به ایران اعتماد دارد.

" طالبی " اظهار امیدواری کرد: با شرایط به وجود آمده و رفع تحریمهادر آینده، اقتصاد کشور رونق گیرد، شرایط زندگی مردم بهتر از گذشته شود و بستر مناسب برای تقویت همدلی و وفاق بین دولت و ملت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام " دولت و ملت، همدلی و همزبانی " نام گذاری شده است فراهم شود.

برگزاری انتخابات سالم و رقابتی اولویت اول مسئولین استان

رئیس ستاد انتخابات استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در سالجاری دو انتخابات مهم پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم و باید زمینه ای برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

" طالبی " به تاکید مقام معظم رهبری در حق الناس بودن  رای مردم اشاره و عنوان کرد: امانت داری مردم، اعتماد بخشی به جامعه برای حضور در انتخابات و برگزاری انتخابات سالم و رقابتی از جمله اولویتهای اصلی دولت تدبیر و امید و وزارت کشور در برگزاری این دوره از انتخابات است.