فرماندار يزد:

تمهيدات لازم براي برگزاري انتخابات باشوكوه در هفتم اسفند ماه انديشيده شده است

فرماندار از آمادگي كامل براي برگزاري پرشور پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در شهرستان يزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد"محمود شاكري شمسي با بيان اينكه تمام امكانات لازم و مقدمات كار براي برگزاري انتخاباتي باشكوه و پرشكوه فراهم شده است افزود:بحمدالله با پيگيري هاي مستمر و تعامل مناسب با دستگاههاي اجرايي در سطح شهرستان،امكانات زيربنائئبراي برگزاري پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي فراهم شده است.

فرماندار يزد با اشاره به اينكه حجم وسيعي از فآيند انتخابات شهرستان بصورت رايانه اي برگزار خواهد شدخاطر نشان كرد:به همين منظور 292 شعبه اخذ راي در شهرستان يزد در نظر گرفته شده كه از اين تعداد 18 شعبه مربوط به بخش زارچ مي باشد.

وي بابيان اينكه تاكنون برنامه هاي مختلفي براي برگزاري يك انتخابات سالم و شفاف اجرا شده است، افزود :تمهيدات لازم اتخاذ شده تا در روز انتخابات و از زماني كه شمارش آرا شروع مي شود، براي پوشش خبري اين رويداد مهم رسانه ها حضور داشته باشند و گزارش لحظه به لحظه را به منظور شفافيت انتخابات اعلام كنند.

رئيس هيات اجرايي انتخابات شهرستان يزد با تاكيد بر اينكه تا ساعاتي ديگر اين رويداد مهم سياسي همزمان با سراسر كشور در شهرستان يزد نيز برگزار مي شود،تصريح كرد:براي برگزاري اين انتخابات تدابير لازم انديشيده است.

"شاكري شمسي"خاطر نشان كرد:5 كميته براي برگزاري انتخابات تشكيل گرديده كه اين كميته ها تمام تلاش خود را ببكار گرفته اند تا در روز 7 اسفند با مشكلي روبرو نشويم و انتخاباتي پرشور و سالم برگزار كنيم.

وي بيان كرد:زمينه هاي ترغيب مردم براي مشاركت حداكثري فراهم شده و اميدواريم انتخابات باشكوه و در كمال امانتداري برگزار شود و در روز موعود كه مسابقه بزرگ ملي استبتوانيم در كمال بي طرفي و به دور از هرگونه حاشيه انتخابات برا برگزار كنيم.

رئيس هيات اجرايي انتخابات يزد اظهار داشت:ضمنا تلفن5 -36209004 به عنوان شماره هايي است كه شهروندان مي توانند با آن براي هماهنگي با شعب اخذ رأي سيار تماس برقرار نمايند.